МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вступне слово вчителя.УРОК 6. Висновок. Вч. Йоганн Штраус у ХІХ-ому сторіччі він був найвідомішим композитором! Дар створювати радісну музику, надихати людей красою, незабутніми мелодіями прославив ім’я Йоганна Штрауса назавжди!
Домашнє завдання Слухати музику за власним вибором.
ТЕМА :Духмяна музична квітка.
Мета уроку : Навчальна:ознайомити учнів із творчістю Ж.Бізе та Р.Щедріна, з особливостями втілення образу Кармен в оперній та балетній музиці; - засвоєння визначення назви танцю хабанера; - закріплюва «лейтмотив», визначення понять опера, сюїта ; Виховна :Виховувати любовдо класичної музики; - виховувати здатність співпереживати зміст розучених пісень та почутих музичних творів. Розвиваюча : Розвиток вокально – хорових навичок ( дихання, звукоутворення, унісоном, артикуляцією). Корекційні завдання:корекція співочої постави; - корекція та розвиток музичного слуху та почуття ритму. - Корекційний розвиток особистості дитини із ЗПР. Наочні посібники:Портрет Ж. Бізе, Р. Щедрін , О.В.Волошина «Музичне мистецтво 8 клас»,Г.М.Макаренко «Музичне мистецтво» Музичний матеріал:Ж.Бізе . Фрагмент з опери «Кармен», Р.Щедрін Балет «Кармен –сюїта», П. Майборода «Моя стежина» Т.Н.З:Магнітофон. Хід уроку. Організація учнів до уроку .
Вч. Геніальний мелодист Петро Чайковський назвав оперу «Кармен» «Духмяною музичною квіткою дивовижної краси»!
Опера «Кармен» - геніальний твір французького композитора Жоржа Бізе, його лебедина пісня. Жорж Бізе народився в 1838 році поблизу Парижа в сім'ї музикантів. У чотири роки хлопчик вже знав ноти, а в десять - навчався в Паризькій консерваторії. Коли Жоржу виповнилося 19 років, він був удостоєний Великої Римської премії за досягнення у виконавстві та композиції. Але зрештою юнак відмовився від кар'єри піаніста на користь написання музики. 1861 року Бізе повернувся до Парижа, де продовжував займатися композиторською діяльністю, написанням великих творів, здебільшо опер. За своє коротке 37-річне життя Бізе написав чимало творів (8 закінчених опер, 15 незавершених замислів, блискучі зразки симфонічної музики). Улюблений жанр у творчості Жоржа Бізе - опери. Серед шести оперних творів композитора «Кармен» є вершиною. Більше того, «Кармен» - визнана вершина реалістичної опери всього XIX століття, завдяки унікальній достовірності образів, силі та яскравості музично-сценічної виразності. Помер Ж.Бізе 1875 року.
Сюжет опери «Кармен» Сюжет опери запозичений із повісті французького письменника П.Меріме «Кармен». У центрі опери-іспанська циганка, робітниця тютюнової фабрики. Порівняно з повістю Меріме образ Кармен у Бізе привабливіший, поетичніший. Кармен чарує своєю безпосередністю, прямотою, щирістю і яскравістю почуттів. Кармен зустрічає Хозе. Вони покохали один одного. Через деякий час Кармен стала байдужою до Хозе, вона полюбила тореадора Ескамільо. Хозе переслідує Кармен своїми ревнощами, і вона, обурена зазіханнями на її свободу, різко пориває з ним. Завершується опера тим, що Хозе, побачивши на святі бою биків поряд з Ескамільо наряду, по-святковому вбрану Кармен, у приступі розпачу і ревнощів убиває її.
Музична мова й образи опери Ж. Бізе «Кармен» Музичний образ Кармен, що є найяскравішим в опері, виражений завдяки інтонаціям, наближеним до народної іспанської пісні. Кармен найчастіше співає не одна, а в супроводі хору або невеликого ансамблю. Обидва чоловіки подані контрастно. Хозе-образ ліричний, для нього характерна безпосередність, тепло, глибина почуттів. Ескамільйо-енергійний, мужній, самовпевнений. Увесь сюжет опери переплітається з побутом, із життям людей, які оточують героїв. Кармен показана серед робітниць фабрики, потім-серед контрабандистів; Хозе-серед свїх військових товаришів; Ескамільйо- серед юрби, яка захоплено вітає його. В лпері багато і різноманітно використані хори в масових сценах. Історія створення Р.щедріним «Кармен-сюїти» Історію Кармен намагалися передати також і мовою балету. 1967 року в Москві на сцені Большого театру відбулася прем’єра одноактного балету «Кармен». Головну партію в ньому танцювала відома балерина Майя Плісецька, а постановку здійснив видатний кубинський хореограф Альберто Алонсо. Музикою до балету стала «Кармен-сюїта», яку створив композитор Родіон Щедрін. Створюючи балет на основі музики Ж.Бізе, Щедрін за основу бере оперний варіант. «Кармен-сюїта» складається з 13 частин, що розподіляються за принципом контрасту музичного матеріалу.
Читайте також:
|
||||||||
|