МЕТА:сформувати поняття веб-браузера; вчити учнів шукати інформацію у мережі Інтернет та зберігати інформацію на комп’ютері; формувати інформаційно-комунікативну компетентність; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, фантазію, самостійність учнів; виховувати інтерес до вивчення курсу.
ТИП УРОКУ: комбінований.
ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛИ:комп’ютери, проектор, презентація, підручник для 3 кл. загальноосвітніх навчальних закладів Г.В. Ломаковська, Г.О. Проценко, Й.Я. Ривкінд, Ф.М. Рівкінд. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013. – 160 с.
Хід уроку
І. ВСТУПНА ЧАСТИНА (забезпечити сприятливу зовнішню обстановку, психологічний настрій).
(Парти попередньо розставлені по кругу для 10-15 учнів)
Доброго дня, діти! J Як настрій?
А давайте з вами пограємо гру «Подаруй настрій другу». Правила такі: 1 учень, що починає гру, повертається вправо та відтворює на обличчі веселий образ до 2 учня, відповідно 2 учень повертається до 3-ого і т.д.. Повертаємося у швидкому темпі.
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ (повторення того матеріалу, який буде використовуватися на уроці).