Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Урок №14

ТЕМА: Мандруємо Інтернетом.

МЕТА:сформувати поняття веб-браузера; вчити учнів шукати інформацію у мережі Інтернет та зберігати інформацію на комп’ютері; формувати інформаційно-комунікативну компетентність; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, фантазію, самостійність учнів; виховувати інтерес до вивчення курсу.

ТИП УРОКУ: комбінований.

ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛИ:комп’ютери, проектор, презентація, підручник для 3 кл. загальноосвітніх навчальних закладів Г.В. Ломаковська, Г.О. Проценко, Й.Я. Ривкінд, Ф.М. Рівкінд. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013. – 160 с.

Хід уроку

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА (забезпечити сприятливу зовнішню обстановку, психологічний настрій).

(Парти попередньо розставлені по кругу для 10-15 учнів)

Доброго дня, діти! J Як настрій?

А давайте з вами пограємо гру «Подаруй настрій другу». Правила такі: 1 учень, що починає гру, повертається вправо та відтворює на обличчі веселий образ до 2 учня, відповідно 2 учень повертається до 3-ого і т.д.. Повертаємося у швидкому темпі.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ (повторення того матеріалу, який буде використовуватися на уроці).




Переглядів: 544

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Http://children.kmu.gov.ua | Експрес-опитування (гра «Чарівний кубик»).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.