МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Експрес-опитування (гра «Чарівний кубик»).А зараз ми з вами пограємо у гру «Чарівний кубик». Я буду задавати вам запитання, хто отримає від мене кубик, той даватиме відповідь. Отже, розпочнемо: 1. Що являє собою комп’ютерна мережа? – Це комп’ютери, з’єднані між собою. 2. Що таке Інтернет? – Це всесвітня мережа комп’ютерів, поєднаних між собою. 3. Для чого використовуються пошукові системи? – Для пошуку інформації в Інтернет за характерним словом чи фразою. 4. Для чого призначена адреса сайта? – Кожен сайт має свою адресу в Інтернеті, за якою й шукається сайт у мережі. 5. З чого складається сайт? – Сайти складаються зі сторінок. 6. Що можна розміщувати на сторінках сайта? – Текст, малюнки, фото тощо. 7. Для чого використовуються посилання? – За допомогою посилань можна перейти на іншу сторінку сайта. 8. Як розпізнати на сторінці посилання? – Це слова, фрази, що підкреслені й виділені іншим кольором. 9. Що таке вікно програми? - Зображення у вигляді прямокутника чи рамки, що відобразилось на екрані називається вікном. 2. Завдання «Для кмітливих» (с. 62 у підручнику): 1. Яка з тіней належить гномику Мудрунчику? – 2. 2. Батько з двома синами вирушив у похід. На їх шляху трапилась річка, на березі якої був пліт. Він може витримати на воді або батька, або двох синів. Як переправитися на інший берег батькові та двом синам? – Перепливають 2 сини, один лишається, інший переправляє пліт до батька, переправляється батько, перший син повертається за другим та переправляються обоє. (при потребі малюється пояснення на дошці) ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Давайте уявимо на мить, що з нашого життя зник Інтернет. - Як ви вважаєте, чи зміниться наше життя без інтернету? Для чого він потрібен нам (міркування дітей).
|
||||||||
|