МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вчитель інформатики ЗОШ№15, м. Кам'янець-ПодільськийВоронюк Ольга Юріївна УРОК 18 тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок Тема:Створюємо комп'ютерну презентацію Мета. o навчальна:дати учням уявлення про середовище редактора презентацій; формувати навички процесу створення презентацій; вміння розрізняти текстові та графічні об’єкти слайда презентації, вводити текст до слайду презентації; o розвиваюча: розвивати увагу, спостережливість, логічне і образне мислення; o виховна: виховувати зосередженість, взаємодопомогу. Обладнання: програма редакторпрезентацій«PowerPoint», роздаткові матеріали, презентація вчителя. Хід уроку: I. Організація класу. Привітання. Визначення відсутніх. Промовляємо разом девіз нашого уроку: Дзвоник всім нам дав наказ: До роботи, швидше в клас! За комп'ютер сядем чемно, Хай мине час - недаремно.! II. Розминка Бліц-опитування - Що означає слово презентація? - Що таке комп'ютерна презентація? - Для чого призначені слайди? - Як переглядати презентації?
III. Вивчення нового матеріалу(презентація). 1. Актуалізація опорних знань. На минулому уроці ми розглянули поняття презентації. Сьогодні беремося до дій. Ви заготовили плани ваших презентацій – візиток класу? Перевірка творчих робіт – вибіркові демонстрації виконаного учнями у зошитах з їх коментарями. 2. Мотивація навчання Учитель. А скажіть-но, діти, як називаються програми, які допомагають створювати на комп'ютері зображення, тексти? (учнівські варіанти відповідей). От і програми-помічники для створення презентацій називаються редакторами презентацій. 3. Повідомлення теми і мети. Сьогодні ви ознайомитеся з новою комп'ютерною програмою, що допомагає створювати презентації PowerPoint (Впливовий зміст) і почнете вчитися нею користуватися. Тема уроку — «Створюємо комп'ютерну презентацію». 4. Пояснення матеріалу (з елементами бесіди). А тепер ознайомимось з новим редактором презентацій, його зовнішнім виглядом і особливостями. Погляньте на мою презентацію до уроку і пригадайте презентації переглянуті на минулому уроці. Всі вони створені у PowerPoint. Робота з підручником (п.18, ст.83): читання тексту ланцюжком вголос по абзацах. Робота в зошитах з друкованою основою. Виконати завдання 2, 3. Фізкультхвилинка. Тупоти, ведмедику, плескай у долоні. Посміхнись, повернись, присідай зi мною. Руки вгору, в сторони, уперед i вниз, Нахились і прогнись, присядь i піднімись. IV. Закріплення вивченого матеріалу. Робота з комп’ютером. Робота з програмою " PowerPoint ". Бесіда по правилам техніки безпеки. Учень, забігши до кабінету інформатики, ввімкнув комп'ютер coбi і сусіду i, не знаючи чим треба буде займатися на уроці, почав натискувати вci клавіші. Чи порушив він правила техніки безпеки? Які? Отже ми сьогодні вияснили, що однією з програм, що допомагають створювати презентації є PowerPoint. Почнімо створювати власні презентації, користуючись рекомендаціями підручника на ст. 85. Вчитель демонструє і коментує дії по виконанню пунктів рубрики «Працюємо за комп'ютером» Учні самостійно працюють за комп'ютерами, повторюючи дії вчителя у відповідності до складених вдома планів. Фізкультхвилинка для очей. Уявити перед собою колесо велосипеда, яке обертається та, помітивши на ньому певну точку, слідкувати за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, потім в інший. Повторити тричі. Типові питання до уроку
|
||||||||
|