Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вчитель інформатики ЗОШ№15, м. Кам'янець-Подільський

Воронюк Ольга Юріївна

УРОК 18

тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок

Тема:Створюємо комп'ютерну презентацію

Мета.

o навчальна:дати учням уявлення про середовище редактора презентацій; формувати навички процесу створення презентацій; вміння розрізняти текстові та графічні об’єкти слайда презентації, вводити текст до слайду презентації;

o розвиваюча: розвивати увагу, спостережливість, логічне і образне мислення;

o виховна: виховувати зосередженість, взаємодопомогу.

Обладнання: програма редакторпрезентацій«PowerPoint», роздаткові матеріали, презентація вчителя.

Хід уроку:

I. Організація класу.

Привітання. Визначення відсутніх.

Промовляємо разом девіз нашого уроку:

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи, швидше в клас!

За комп'ютер сядем чемно,

Хай мине час - недаремно.!

II. Розминка

Бліц-опитування

- Що означає слово презентація?

- Що таке комп'ютерна презентація?

- Для чого призначені слайди?

- Як переглядати презентації?

 

III. Вивчення нового матеріалу(презентація).

1. Актуалізація опорних знань.

На минулому уроці ми розглянули поняття презентації. Сьогодні беремося до дій. Ви заготовили плани ваших презентацій – візиток класу? Перевірка творчих робіт – вибіркові демонстрації виконаного учнями у зошитах з їх коментарями.

2. Мотивація навчання

Учитель. А скажіть-но, діти, як називаються програми, які допомагають створювати на комп'ютері зображення, тексти? (учнівські варіанти відповідей). От і програми-помічники для створення презентацій називаються редакторами презентацій.

3. Повідомлення теми і мети.

Сьогодні ви ознайомитеся з новою комп'ютерною програмою, що допомагає створювати презентації PowerPoint (Впливовий зміст) і почнете вчитися нею користуватися. Тема уроку — «Створюємо комп'ютерну презентацію».

4. Пояснення матеріалу (з елементами бесіди).

А тепер ознайомимось з новим редактором презентацій, його зовнішнім виглядом і особливостями. Погляньте на мою презентацію до уроку і пригадайте презентації переглянуті на минулому уроці. Всі вони створені у PowerPoint.

Робота з підручником (п.18, ст.83): читання тексту ланцюжком вголос по абзацах.

Робота в зошитах з друкованою основою. Виконати завдання 2, 3.

Фізкультхвилинка.

Тупоти, ведмедику, плескай у долоні.

Посміхнись, повернись, присідай зi мною.

Руки вгору, в сторони, уперед i вниз,

Нахились і прогнись, присядь i піднімись.

IV. Закріплення вивченого матеріалу.

Робота з комп’ютером. Робота з програмою " PowerPoint ".

Бесіда по правилам техніки безпеки. Учень, забігши до кабінету інформатики, ввімкнув комп'ютер coбi і сусіду i, не знаючи чим треба буде займатися на уроці, почав натискувати вci клавіші. Чи порушив він правила техніки безпеки? Які?

Отже ми сьогодні вияснили, що однією з програм, що допомагають створювати презентації є PowerPoint.

Почнімо створювати власні презентації, користуючись рекомендаціями підручника на ст. 85. Вчитель демонструє і коментує дії по виконанню пунктів рубрики «Працюємо за комп'ютером»

Учні самостійно працюють за комп'ютерами, повторюючи дії вчителя у відповідності до складених вдома планів.

Фізкультхвилинка для очей.

Уявити перед собою колесо велосипеда, яке обертається та, помітивши на ньому певну точку, слідкувати за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, потім в інший. Повторити тричі.

Типові питання до уроку




Переглядів: 582

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Початкові уроки розділу «Робота з презентаціями». | Фронтальне опитування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.