МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Фронтальне опитування• Що означає назва програми PowerPoint? • Які дії треба виконати, щоб відкрилася програма PowerPoint? • Назвіть елементи редактора презентацій PowerPoint.(за презентацією)? • Як переглядати презентації? • Як завершити роботу з програмою PowerPoint? Розвиток логічного мислення 1) Для розумників і розумниць (виконати завдання з презентації) 2) Вправи-думайлики: Розгадай ребуси. 3) Вправи з рубрики «Для кмітливих» ст. 87. Хвилинка-цікавинка Ідея PowerPoint з’явилася у Боба Гаскінса, студента університету Берклі, який вирішив, що століття графічних інтерфейсів, що наступило, може провести революцію в дизайні та створенні презентаційних матеріалів. У 1984 році Гаскінс приєднався до деякої провальної компанії Forethought і найняв розробника Денніса Остіна. Боб і Денніс об’єднали зусилля і створили програму Presenter. Денніс створив оригінальну версію програми з Томом Рудкіним. Пізніше Боб вирішив змінити її ім’я на PowerPoint, яке і стало назвою кінцевого продукту. V. Домашнє завдання Опрацювати п.18. Виконати завдання і дати відповіді на питання 1-4 на ст.86, в зошиті на ст. вправи 1,4 – обов'язкові, інші за бажанням. Творче завдання. Продумати, яку найцікавішу подію в класі чи школі ви хотіли б висвітлити. Скласти приблизний план, як у попередньому завданні. VI. Підсумок уроку. Підсумкова бесіда. Збіг урок наш, як коротка мить, Дуже швидко час шкільний біжить. Нумо підсумки вже нам підбивати, І чого навчились – все запам'ятати. Вчитель інформатики ЗОШ№15, м. Кам'янець-Подільський Воронюк Ольга Юріївна УРОК 19 тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок Тема:Як додати слайди до презентації Мета. o навчальна:навчити учнів збільшувати презентацію шляхом додавання слайдів; ввести поняття шаблона, теми; o розвиваюча: розвивати увагу, спостережливість, логічне і образне мислення; o виховна: виховувати зосередженість, взаємодопомогу, вміння сконцентруватися. Обладнання: програма редакторпрезентацій«PowerPoint», роздаткові матеріали, презентація вчителя. Хід уроку: I. Організація класу. Привітання. Визначення відсутніх. Промовляємо разом девіз нашого уроку, записаний на дошці: Гарно й зручно ми сідаєм, Презентації вивчаєм. Нашу пам'ять ми включаєм – Нові знання здобуваєм. II. Розминка Розгадування ребусів з навчальної презентації. Бліц-опитування • Як переглядати презентації? • Що означає назва програми PowerPoint? • Які дії треба виконати, щоб відкрилася програма PowerPoint? • Що таке слайд презентації?
III. Вивчення нового матеріалу(презентація). 1. Актуалізація опорних знань. На минулому уроці ми почали створювати презентації. Здебільшого ми впоралися з титульним слайдом. - Нагадайте-но, що це за слайд? 2. Мотивація навчання Звичайно ж дуже рідко презентація складається з одного слайду. І вам, мабуть, дуже хочеться далі висвітлювати життя вашого класу, та ще й з гарним оформленням? 3. Повідомлення теми і мети. Сьогодні ви навчитеся збільшувати власні презентації, взнаєте, що таке шаблон і тема презентації. Тема уроку — «Як додати слайди до презентації». 4. Пояснення матеріалу (з елементами бесіди). Робота з підручником (п.19, ст.88): самостійне опрацювання учнями тексту параграфа і відтворення засвоєного у групах, де по черзі кожний учень демонструватиме своїй команді послідовність виконання дій по додаванню слайда, обирання шаблону. Інші члени групи можуть виправляти і корегувати його. Учитель спостерігає за процесом і направляє його. Далі для закріплення і виправлення помилок повторює і доповнює необхідні ключові моменти власним виконанням або демонструючи слайди навчальної презентації. Робота в зошитах з друкованою основою. Виконати завдання 1, 3. Фізкультхвилинка. Ми берізки і кленці, В нас тоненькі стовбурці. Ми в стрункі стаєм рядки, Виправляєм гілочки. Ледь зіп’явшись з корінців, Дістаєм до промінців. Наші ніжні пагінці Хиляться на вітерці Вправо, вліво. І весь сад Нахиливсь вперед-назад. IV. Закріплення вивченого матеріалу. Робота з комп’ютером. Робота з програмою " PowerPoint ". Бесіда по правилам техніки безпеки. ? Чи можна розпочинати роботу з комп’ютером без дозволу вчителя? ? Як слід сидіти за комп’ютером? ? Хто повинен допомогти сусідові на уроці, якщо в нього виникли запитання: ти чи вчитель? Учні працюють за комп'ютерами індивідуально, доповнюючи власні раніше створені презентації згідно домашніх заготовок , спираючись на рекомендації рубрики «Працюємо за комп'ютером». Фізкультхвилинка для очей. Погляд спрямовувати вліво-вправо, вправо-прямо, вверх-прямо, додолу-прямо без затримки в кожному положенні. Повторити 5 разів і 5 разів у зворотному напрямі. • Закрити очі на рахунок "раз-два", відкрити очі і подивитися на кінчик носа на рахунок "три-чотири". • Кругові рухи очей: до 5 кругів вліво і вправо. Типові питання до уроку • Як додати слайд до презентації? • Що таке шаблон? • Як обрати тему оформлення? Розвиток логічного мислення 4) Для розумників і розумниць (виконати завдання з презентації) 5) Вправи-думайлики: Розгадай ребуси. 6) Вправи з рубрики «Для кмітливих» ст. 92. V. Домашнє завдання Опрацювати п.19. Виконати завдання і дати відповіді на питання 1-3 на ст.91, в зошиті на ст. вправи 2,4 – обов'язкові, інші за бажанням. Творче завдання. В домашніх планах підкреслити на кожному слайді основні фрази чи слова. VI. Підсумок уроку. Підсумкова бесіда. Рефлексія. Чи сподобався урок? Чи всього навчилися, чого бажали? Що було найскладніше?
Читайте також:
|
||||||||
|