МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Фронтальне опитування• Що означає назва програми PowerPoint? • Які дії треба виконати, щоб відкрилася програма PowerPoint? • Назвіть елементи редактора презентацій PowerPoint.(за презентацією)? • Як переглядати презентації? • Як завершити роботу з програмою PowerPoint? Розвиток логічного мислення 1) Для розумників і розумниць (виконати завдання з презентації) 2) Вправи-думайлики: Розгадай ребуси. 3) Вправи з рубрики «Для кмітливих» ст. 87. Хвилинка-цікавинка Ідея PowerPoint з’явилася у Боба Гаскінса, студента університету Берклі, який вирішив, що століття графічних інтерфейсів, що наступило, може провести революцію в дизайні та створенні презентаційних матеріалів. У 1984 році Гаскінс приєднався до деякої провальної компанії Forethought і найняв розробника Денніса Остіна. Боб і Денніс об’єднали зусилля і створили програму Presenter. Денніс створив оригінальну версію програми з Томом Рудкіним. Пізніше Боб вирішив змінити її ім’я на PowerPoint, яке і стало назвою кінцевого продукту. V. Домашнє завдання Опрацювати п.18. Виконати завдання і дати відповіді на питання 1-4 на ст.86, в зошиті на ст. вправи 1,4 – обов'язкові, інші за бажанням. Творче завдання. Продумати, яку найцікавішу подію в класі чи школі ви хотіли б висвітлити. Скласти приблизний план, як у попередньому завданні. VI. Підсумок уроку. Підсумкова бесіда. Збіг урок наш, як коротка мить, Дуже швидко час шкільний біжить. Нумо підсумки вже нам підбивати, І чого навчились – все запам'ятати. Вчитель інформатики ЗОШ№15, м. Кам'янець-Подільський Воронюк Ольга Юріївна УРОК 19 тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок Тема:Як додати слайди до презентації Мета. o навчальна:навчити учнів збільшувати презентацію шляхом додавання слайдів; ввести поняття шаблона, теми; o розвиваюча: розвивати увагу, спостережливість, логічне і образне мислення; o виховна: виховувати зосередженість, взаємодопомогу, вміння сконцентруватися. Обладнання: програма редакторпрезентацій«PowerPoint», роздаткові матеріали, презентація вчителя. Хід уроку: I. Організація класу. Привітання. Визначення відсутніх. Промовляємо разом девіз нашого уроку, записаний на дошці: Гарно й зручно ми сідаєм, Презентації вивчаєм. Нашу пам'ять ми включаєм – Нові знання здобуваєм. II. Розминка Розгадування ребусів з навчальної презентації. Бліц-опитування • Як переглядати презентації? • Що означає назва програми PowerPoint? • Які дії треба виконати, щоб відкрилася програма PowerPoint? • Що таке слайд презентації?
III. Вивчення нового матеріалу(презентація). 1. Актуалізація опорних знань. На минулому уроці ми почали створювати презентації. Здебільшого ми впоралися з титульним слайдом. - Нагадайте-но, що це за слайд? 2. Мотивація навчання Звичайно ж дуже рідко презентація складається з одного слайду. І вам, мабуть, дуже хочеться далі висвітлювати життя вашого класу, та ще й з гарним оформленням? 3. Повідомлення теми і мети. Сьогодні ви навчитеся збільшувати власні презентації, взнаєте, що таке шаблон і тема презентації. Тема уроку — «Як додати слайди до презентації». 4. Пояснення матеріалу (з елементами бесіди). Робота з підручником (п.19, ст.88): самостійне опрацювання учнями тексту параграфа і відтворення засвоєного у групах, де по черзі кожний учень демонструватиме своїй команді послідовність виконання дій по додаванню слайда, обирання шаблону. Інші члени групи можуть виправляти і корегувати його. Учитель спостерігає за процесом і направляє його. Далі для закріплення і виправлення помилок повторює і доповнює необхідні ключові моменти власним виконанням або демонструючи слайди навчальної презентації. Робота в зошитах з друкованою основою. Виконати завдання 1, 3. Фізкультхвилинка. Ми берізки і кленці, В нас тоненькі стовбурці. Ми в стрункі стаєм рядки, Виправляєм гілочки. Ледь зіп’явшись з корінців, Дістаєм до промінців. Наші ніжні пагінці Хиляться на вітерці Вправо, вліво. І весь сад Нахиливсь вперед-назад. IV. Закріплення вивченого матеріалу. Робота з комп’ютером. Робота з програмою " PowerPoint ". Бесіда по правилам техніки безпеки. ? Чи можна розпочинати роботу з комп’ютером без дозволу вчителя? ? Як слід сидіти за комп’ютером? ? Хто повинен допомогти сусідові на уроці, якщо в нього виникли запитання: ти чи вчитель? Учні працюють за комп'ютерами індивідуально, доповнюючи власні раніше створені презентації згідно домашніх заготовок , спираючись на рекомендації рубрики «Працюємо за комп'ютером». Фізкультхвилинка для очей. Погляд спрямовувати вліво-вправо, вправо-прямо, вверх-прямо, додолу-прямо без затримки в кожному положенні. Повторити 5 разів і 5 разів у зворотному напрямі. • Закрити очі на рахунок "раз-два", відкрити очі і подивитися на кінчик носа на рахунок "три-чотири". • Кругові рухи очей: до 5 кругів вліво і вправо. Типові питання до уроку • Як додати слайд до презентації? • Що таке шаблон? • Як обрати тему оформлення? Розвиток логічного мислення 4) Для розумників і розумниць (виконати завдання з презентації) 5) Вправи-думайлики: Розгадай ребуси. 6) Вправи з рубрики «Для кмітливих» ст. 92. V. Домашнє завдання Опрацювати п.19. Виконати завдання і дати відповіді на питання 1-3 на ст.91, в зошиті на ст. вправи 2,4 – обов'язкові, інші за бажанням. Творче завдання. В домашніх планах підкреслити на кожному слайді основні фрази чи слова. VI. Підсумок уроку. Підсумкова бесіда. Рефлексія. Чи сподобався урок? Чи всього навчилися, чого бажали? Що було найскладніше?
Читайте також:
|
||||||||
|