МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вчитель інформатики ЗОШ№15, м. Кам'янець-ПодільськийВоронюк Ольга Юріївна УРОК 20 тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок Тема:Форматування тексту Мета. o навчальна:ввести поняття і формувати навички форматування тексту; o розвиваюча: розвивати увагу, спостережливість, логічне і образне мислення; o виховна: виховувати зосередженість, взаємодопомогу, вміння сконцентруватися. Обладнання: програма редакторпрезентацій«PowerPoint», роздаткові матеріали, презентація вчителя. Хід уроку: I. Організація класу. Привітання. Визначення відсутніх. Промовляємо разом девіз нашого уроку, записаний на дошці: Розпочнемо урок, Часу зовсім не гаючи. І радість ми пізнаємо Лиш труднощі долаючи! II. Розминка Завдання по картках на визначення відповідностей (вибірково) Бліц-опитування • Як додати слайд до презентації? • Що таке шаблон? • Як обрати тему оформлення?
III. Вивчення нового матеріалу(презентація). 1. Повідомлення теми і мети. У нас вже є певні заготовки презентацій. Сьогодні ми будемо вчитися форматувати. Тема уроку — «Форматування тексту». 2. Актуалізація опорних знань. Чи хтось знайомий з цим поняттям? Хто хоче поділитися думками? (відповіді учнів) А пригадайте-но, що таке презентація взагалі? 3. Мотивація навчання Так, основне завдання будь якої презентації – цікаво і ефективно подати інформацію. Якщо ж вона буде неякісною, то матеріал погано запам'ятається. А як у підручнику подається те, що необхідно обов'язково засвоїти? (виділенням, певним оформленням). 4. Пояснення матеріалу (з елементами бесіди). Саме сьогодні ми й будемо певним чином оформлювати свої тексти, підсилюючи необхідні моменти. Цей процес називається – форматуванням. Робота з підручником (п.20, ст.93): читання тексту ланцюжком вголос по абзацах, можливий супровід діями вчителя на демонстраційному комп'ютері. Робота в зошитах з друкованою основою. Виконати завдання 3,5. Фізкультхвилинка. Швидко встали. Вгору підтяглись. Руки опустили. Подивились вниз. Посміхнулись весело, носик свій дістали. Знову потягнулися, і рівненько стали. IV. Закріплення вивченого матеріалу. Робота з комп’ютером. Робота з програмою " PowerPoint ". Бесіда по правилам техніки безпеки. Учень, забігши до кабінету інформатики, ввімкнув комп'ютер coбi і сусіду i, не знаючи чим треба буде займатися на уроці, почав натискувати вci клавіші. Чи порушив він правила техніки безпеки? Які? Учні працюють за комп'ютерами індивідуально, редагуючи-форматуючи власні раніше створені презентації згідно домашніх заготовок , спираючись на рекомендації рубрики «Працюємо за комп'ютером». Фізкультхвилинка для очей. Витягнути праву руку вперед. Слідкувати очима, не повертаючи голови, за повільними рухами вказівного пальця витягнутої руки вліво i вправо, вверх i вниз. Повторити 4-5 paзiв. Типові питання до уроку • Визначити значення запропонованих кнопок з навчальної презентації? • Гра «Продовж речення». - Пристрій для введення цифр, символів та літер називається ... (клавіатура). - Вирівняти всі рядки в тексті можна за лівим краєм, за правим краєм, по ... (центру). - Змінити мову введення тексту можна на ... (мовній панелі) Розвиток логічного мислення ° Для розумників і розумниць (виконати завдання з презентації) ° Вправи-думайлики: Розгадай ребуси. ° Вправи з рубрики «Для кмітливих» ст. 96. V. Домашнє завдання Опрацювати п.20. Виконати завдання і дати відповіді на питання 1-4 на ст.95, в зошиті на ст. вправи 1,2 – обов'язкові, інші за бажанням. Творче завдання. Заготовити, можливо разом з батьками, ілюстрації до презентацій «Мій клас», «Ось він(вона) - я» VI. Підсумок уроку. Підсумкова бесіда. Рефлексія. Чи сподобався урок? Що було найскладніше? Що було найцікавіше?
|
||||||||
|