МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вчитель інформатики ЗОШ№15, м. Кам'янець-ПодільськийВоронюк Ольга Юріївна УРОК 20 тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок Тема:Форматування тексту Мета. o навчальна:ввести поняття і формувати навички форматування тексту; o розвиваюча: розвивати увагу, спостережливість, логічне і образне мислення; o виховна: виховувати зосередженість, взаємодопомогу, вміння сконцентруватися. Обладнання: програма редакторпрезентацій«PowerPoint», роздаткові матеріали, презентація вчителя. Хід уроку: I. Організація класу. Привітання. Визначення відсутніх. Промовляємо разом девіз нашого уроку, записаний на дошці: Розпочнемо урок, Часу зовсім не гаючи. І радість ми пізнаємо Лиш труднощі долаючи! II. Розминка Завдання по картках на визначення відповідностей (вибірково) Бліц-опитування • Як додати слайд до презентації? • Що таке шаблон? • Як обрати тему оформлення?
III. Вивчення нового матеріалу(презентація). 1. Повідомлення теми і мети. У нас вже є певні заготовки презентацій. Сьогодні ми будемо вчитися форматувати. Тема уроку — «Форматування тексту». 2. Актуалізація опорних знань. Чи хтось знайомий з цим поняттям? Хто хоче поділитися думками? (відповіді учнів) А пригадайте-но, що таке презентація взагалі? 3. Мотивація навчання Так, основне завдання будь якої презентації – цікаво і ефективно подати інформацію. Якщо ж вона буде неякісною, то матеріал погано запам'ятається. А як у підручнику подається те, що необхідно обов'язково засвоїти? (виділенням, певним оформленням). 4. Пояснення матеріалу (з елементами бесіди). Саме сьогодні ми й будемо певним чином оформлювати свої тексти, підсилюючи необхідні моменти. Цей процес називається – форматуванням. Робота з підручником (п.20, ст.93): читання тексту ланцюжком вголос по абзацах, можливий супровід діями вчителя на демонстраційному комп'ютері. Робота в зошитах з друкованою основою. Виконати завдання 3,5. Фізкультхвилинка. Швидко встали. Вгору підтяглись. Руки опустили. Подивились вниз. Посміхнулись весело, носик свій дістали. Знову потягнулися, і рівненько стали. IV. Закріплення вивченого матеріалу. Робота з комп’ютером. Робота з програмою " PowerPoint ". Бесіда по правилам техніки безпеки. Учень, забігши до кабінету інформатики, ввімкнув комп'ютер coбi і сусіду i, не знаючи чим треба буде займатися на уроці, почав натискувати вci клавіші. Чи порушив він правила техніки безпеки? Які? Учні працюють за комп'ютерами індивідуально, редагуючи-форматуючи власні раніше створені презентації згідно домашніх заготовок , спираючись на рекомендації рубрики «Працюємо за комп'ютером». Фізкультхвилинка для очей. Витягнути праву руку вперед. Слідкувати очима, не повертаючи голови, за повільними рухами вказівного пальця витягнутої руки вліво i вправо, вверх i вниз. Повторити 4-5 paзiв. Типові питання до уроку • Визначити значення запропонованих кнопок з навчальної презентації? • Гра «Продовж речення». - Пристрій для введення цифр, символів та літер називається ... (клавіатура). - Вирівняти всі рядки в тексті можна за лівим краєм, за правим краєм, по ... (центру). - Змінити мову введення тексту можна на ... (мовній панелі) Розвиток логічного мислення ° Для розумників і розумниць (виконати завдання з презентації) ° Вправи-думайлики: Розгадай ребуси. ° Вправи з рубрики «Для кмітливих» ст. 96. V. Домашнє завдання Опрацювати п.20. Виконати завдання і дати відповіді на питання 1-4 на ст.95, в зошиті на ст. вправи 1,2 – обов'язкові, інші за бажанням. Творче завдання. Заготовити, можливо разом з батьками, ілюстрації до презентацій «Мій клас», «Ось він(вона) - я» VI. Підсумок уроку. Підсумкова бесіда. Рефлексія. Чи сподобався урок? Що було найскладніше? Що було найцікавіше?
|
||||||||
|