МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ДАНІ ТРИДЦЯТОГО ЩОРІЧНОГО ОПИТУВАННЯ СЛУЖБИ ГЕЛЛАПА ТА ФІ ДЕЛЬТА КАППА ЩОДО СТАВЛЕННЯ ДО ДЕРЖАВНИХ ШКІЛ(За матеріалами журналу "Фі Дельта Каппа", 1998) І.Чи є сучасна освіта кращою за освіту у минулі часи?
Це запитання є предметом опитувань вже близько 20 років. Відповіді па нього за цей час принципово не змінились. З тих, хто вважає стан освіти кращим, ніж у попередні часи, домінують такі групи: "небіле" населення ( "так"-53%, "ні''-40%); демократи ("так"-47%, "ні"-42%), жителя півдня країни ("так"49% "ні"-43%); батьки дітей, що вчаться у державних школах ("так"49%, "ні"- 43%). У свою чергу впевнені у деградації системи освіти: випускники вищих навчальних закладів ("так"51%, "ні"- 31%); ті, чий річний прибуток перевищує $50 000 ("так"55%, "ні"-34%), бізнесмени та професіонали високого рівня ("так"55%, "ні"- 33%). 2.Проблема оптимального розміру школи. а). Чи є школа, розташована у вашій комуні, занадто великою, малою, нормального розміру?
До груп населення, що задоволені розмірами шкіл, належать, перш за все, люди старшого віку (59%) та сільські жителі (64%). Ці дані та відповіді на наступне запитання доводять, що громадськість віддає перевагу невеликим за кількістю учнів школам. б) Якби у Вас був вибір, до якої школи Ви б віддали свою дитину: де навчається менше 1000 учнів, між 1000 та 1500 учнів, між 1500 та 2000 учнів, більше 2000 учнів? 280
3. Проблема виміру ефективності школи, є актуальною для реформаторів. У опитуванні 1998 року мало місце запитання про важливість шести індикаторів, названих у таблиці, для виміру ефективності школи:
Від середніх цифр більше всього відрізняються відповіді "небілого" населення. представники якого вважають найбільш важливими показниками ефективності школи результати виконання стандартизованих тестів (65%), відсоток випускників. що вступають до коледжів (83%) та закінчують коледжі (86%). 4-Проблема виховання у дусі расової толерантності. Виховання у дусі взаєморозуміння та толерантності вважається одним з провідних завдань державної школи. Питання полягає у тому, чи ефективно вона реалізує це завдання,чиздійснює для його виконання необхідні кроки: Додатки
Від загальної сукупності найбільше відрізняються відповіді ''небілого" населення: тільки 56% дали позитивну відповідь на запитання. 5.Проблема впливу школи на ставлення учнів до навчання. Запитання було поставлене батькам дітей, що навчаються у державних школах:
Це запитання також є індикатором ступеня ефективності діяльності школи. 6. Опитування містить цілий ряд запитань щодо ставлення громадськості до •розвитку недержавних шкіл шляхом введення шкільних ваучерів, тобто часткової або повної оплати навчання дітей у цих школах за рахунок громадських коштів.
Отже, громадськість поділена у своєму ставленні до цього питання майже іавпіл. Прихильники розвитку "ваучерізації" вбачають у перевазі прихильності до часткової оплати навчання у недержавних школах за державний рахунок свою перемогу, а опоненти стверджують, що при перемозі такої позиції у виграші знову бу-іуть багаті, а не бідні. ". Батькам дітей, що відвідують державні школи, було поставлене запитання: Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|