Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аварійно-рятувальні служби

Оперативно-рятувальна служба цивільного захисту

Сили цивільного захисту Склад та основні завдання сил цивільного захисту

До складу сил цивільного захисту належать:

Оперативно-рятувальна служба цивільного захисту;

♦ аварійно-рятувальні служби;

♦ формування цивільного захисту;

♦ спеціалізовані служби цивільного захисту;

♦ пожежно-рятувальні підрозділи (частини);

добровільні формування цивільного захисту.
Основними завданнями сил цивільного захисту є:

проведення робіт та вжиття заходів щодо запобігання надзвичайним ситуаціям, захисту
населення і територій від них;

♦проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;

♦гасіння пожеж;

ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій в умовах екстремальних температур,
задимленості, загазованості, загрози вибухів, обвалів, зсувів, затоплень, радіоактивного,
хімічного забруднення та біологічного зараження, інших небезпечних проявів;

проведення робіт щодо життєзабезпечення постраждалих;

надання екстреної медичної допомоги постраждалим у районі надзвичайної ситуації і
транспортування їх до закладів охорони здоров’я;

Оперативно-рятувальна служба цивільного захисту функціонує в системі центрального органу виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, і складається з органів управління, аварійно-рятувальних формувань центрального підпорядкування, аварійно-рятувальних формувань спеціального призначення, спеціальних авіаційних, морських та інших формувань, державних пожежно-рятувальних підрозділів (частин), навчальних центрів, формувань та підрозділів забезпечення.

Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту рішенням керівника центрального органу виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, встановлюються зони відповідальності щодо реагування на надзвичайні ситуації.

До повноважень Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту належить:

аварійно-рятувальне обслуговування на договірній основі об’єктів підвищеної
небезпеки та окремих територій, що перебувають у власності, володінні або користуванні
суб’єктів господарювання, на яких існує небезпека виникнення надзвичайних ситуацій;

невідкладне інформування керівників суб’єктів господарювання, що експлуатують
об’єкти підвищеної небезпеки, про виявлення порушень вимог техногенної безпеки;

Аварійно-рятувальні служби поділяються на:

державні, регіональні, комунальні, об’єктові та громадських організацій;

спеціалізовані та неспеціалізовані;

професійні та непрофесійні. Аварійно-рятувальні служби утворюються:

♦ державні - центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, іншими центральними органами виконавчої влади;

♦ регіональні - Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями в Автономній Республіці Крим, області, містах Києві та Севастополі відповідно;

комунальні - органами місцевого самоврядування у місті, районі міста, селищі, селі;

об’єктові - керівником суб’єкта господарювання, що експлуатує об’єкти підвищеної
небезпеки;

громадських організацій - громадською організацією відповідно до закону.
Державні, регіональні, комунальні аварійно-рятувальні служби і аварійно-рятувальні

служби громадських організацій, створені на професійній основі, є юридичними особами.

Спеціалізовані професійні аварійно-рятувальні служби, діяльність яких пов’язана з організацією та проведенням гірничорятувальних робіт, є воєнізованими.

Непрофесійні об’єктові аварійно-рятувальні служби створюються з числа інженерно-технічних та інших досвідчених працівників суб’єктів господарювання, які мають необхідні знання та навички у проведенні аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт і здатні за станом здоров’я виконувати роботи в екстремальних умовах.

Особливим видом аварійно-рятувальних служб є служби медицини катастроф, які діють у складі центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф системи екстреної медичної допомоги, що створюються органами влади Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя відповідно до закону.

На аварійно-рятувальні служби покладається виконання таких завдань:

♦ аварійно-рятувальне обслуговування на договірній основі суб’єктів господарювання та окремих територій, на яких існує небезпека виникнення надзвичайних ситуацій;

♦ подання місцевим державним адміністраціям, органам місцевого самоврядування та суб’єктам господарювання пропозицій щодо поліпшення протиаварійного стану суб’єктів господарювання і територій та усунення виявлених порушень вимог щодо дотримання техногенної безпеки;

♦ проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій у разі їх виникнення;

♦ пошук і рятування людей на уражених об’єктах і територіях, надання у можливих межах невідкладної, у тому числі медичної, допомоги особам, які перебувають у небезпечному для життя й здоров’я стані, на місці події та під час евакуації до лікувальних закладів;

♦ Матеріально-технічне та фінансове забезпечення діяльності аварійно-рятувальних служб здійснюється за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів, підприємств, установ, організацій, що створюють аварійно-рятувальні служби, коштів від надання додаткових платних послуг, а також добровільних пожертвувань юридичних і фізичних осіб, інших не заборонених законодавством джерел.


Читайте також:

  1. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  2. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  3. Адміністративно-правове регулювання проходження державної служби
  4. Арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду, шляхом звернення органу державної податкової служби до суду.
  5. Варіанти організації служби контролінгу
  6. Взаємодія органів ДКСУ та органів Державної податкової служби України
  7. Види організаційних структур служби маркетингу.
  8. Вимоги до психолога-спеціаліста психологічної служби України
  9. Внутрішня структура служби управління персоналом
  10. Державні соціальні служби в Україні
  11. Державної контрольно-ревізійної служби в Україні




Переглядів: 5136

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Органи управління цивільним захистом та їх функції | Спеціалізовані служби цивільного захисту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.07 сек.