МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Органи управління цивільним захистом та їх функціїЄдина державна система цивільного захисту Єдина державна система ЦЗ (ЄСЦЗ) населення і територій створена для реалізації державної політики, спрямованої на забезпечення безпеки та захисту населення і територій, матеріальних і культурних цінностей, довкілля від негативних наслідків НС у мирний час та особливий період, подолання наслідків НС. Головні завдання ЄСЦЗ: - прогнозування та оцінювання соціально-економічних наслідків НС; - розробка та здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню НС; - створення, збереження і раціональне використання матеріальних ресурсів, необхідних - оповіщення населення про загрозу та виникнення НС, своєчасне інформування про - організація захисту населення і територій у разі виникнення НС; - проведення рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС та - здійснення нагляду і контролю у сфері цивільного захисту; - надання оперативної допомоги населенню в разі виникнення несприятливих побутових - навчання населення способам захисту в разі виникнення НС та побутових - міжнародне співробітництво у сфері цивільного захисту. Структура ЄСЦЗ.До єдиної системи цивільного захисту входять територіальні і функціональні підсистеми. Територіальні підсистеми створюються в Автономній Республіці Крим (АРК), областях, містах Києві та Севастополі, функціональні - в міністерствах і відомствах. Кожна підсистема має чотири рівні: загальнодержавний, регіональний, місцевий та об’єктовий). До складу підсистеми належать: - органи управління ЄСЦЗ; - сили і засоби; - резерви матеріальних та фінансових ресурсів; - системи зв’язку, оповіщення та інформаційного забезпечення. Загальне керівництво ЄСЦЗ здійснює Кабінет міністрів України. Начальником ЦЗ України є Прем’єр-міністр України. Безпосереднє керівництво діяльністю ЄСЦЗ покладається на спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань ЦЗ - Державну службу України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) України(до 16 січня 2013 року - Міністерство з питань надзвичайних ситуацій – МНС). Керівник цього органу є заступником начальника ЦЗ України. Керівництво територіальними підсистемами ЄСЦЗ здійснюють органи виконавчої влади в АРК, областях, містах Києві та Севастополі. Начальниками територіальних підсистем ЄСЦЗ є Голова Ради міністрів АРК та голови держадміністрацій, а їх заступниками – керівники територіальних органів ДСНС України. ДСНС України є спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань цивільного захисту: – забезпечує реалізацію державної політики у сфері цивільного захисту; – контролює організацію здійснення заходів щодо захисту населення і територій від НС усіма органами виконавчої влади, підприємствами, організаціями та установами незалежно від форми власності; – перевіряє наявність і готовність до використання засобів індивідуального та колективного захисту, майна ЦЗ, їх утримання та облік; – забезпечує нагляд за дотриманням вимог стандартів, нормативів і правил у сфері цивільного захисту; – з’ясовує причини виникнення НС, невиконання заходів із запобігання цим ситуаціям; – здійснює нормативне регулювання у сфері цивільного захисту, зокрема з питань техногенної та пожежної безпеки; – здійснює інші заходи, передбачені законом. Міністерство з надзвичайних ситуацій здійснює свої повноваження через територіальні органи відповідно до адміністративно-територіального поділу, до районів включно. У складі МНС діють: – урядовий орган державного нагляду у сфері ЦЗ; – органи оперативного реагування на НС у сфері ЦЗ; – органи мінімізації наслідків Чорнобильської катастрофи та інших НС. Урядовий орган державного нагляду у сфері ЦЗ. До складу цього органу входять: – підрозділи державного нагляду у сфері техногенної безпеки; – підрозділи державного нагляду у сфері пожежної безпеки; – територіальні та місцеві органи державного нагляду у сфері ЦЗ. Керівник урядового органу державного нагляду у сфері ЦЗ одночасно є головним державним інспектором України з нагляду у сфері ЦЗ. Органи оперативного реагування на НС у сфері ЦЗ.До органів оперативного реагування на НС у сфері ЦЗ входять: – органи управління, сили і засоби оперативного реагування на НС у складі МНС; – органи управління, сили і засоби ЦЗ в АРК, областях, містах Києві та Севастополі, районах, містах, та районах у містах. На органи управління органів оперативного реагування на НС покладається: – забезпечення готовності сил і засобів, призначених для реагування на НС; – здійснення заходів з реагування на НС, ліквідації їх наслідків; – управління підпорядкованими силами ЦЗ; Органи мінімізації наслідків Чорнобильської катастрофи та інших НС.До органів мінімізації наслідків Чорнобильської катастрофи та інших НС належать: – спеціально уповноважений орган державного управління у сфері здійснення заходів на територіях, радіоактивно забруднених внаслідок Чорнобильської катастрофи у складі МНС; – підприємства, установи та організації, залучені для здійснення заходів на радіаційно забруднених територіях; підрозділи ЦЗ та підрозділи забезпечення особливого режиму. Органи управлінняза функціональним призначенням поділяються на координувальні, постійні та органи повсякденного управління. Координувальні органи, що забезпечують координацію діяльності виконавчої влади у сфері ЦЗ, такі: на загальнодержавному рівні - Рада національної безпеки і оборони України, Кабінет Міністрів України, що створює Державну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (ТЕБ та НС); - на регіональному рівні - комісії з ТЕБ та НС Ради міністрів АРК, держадміністрацій областей, міст Києва та Севастополя;
- на місцевому рівні - комісії з ТЕБ та НС районних державних адміністрацій; - на об’єктовому рівні - комісії з НС об’єкта. Постійними органами управління є ДСНС України, територіальні органи ДСНС України, органи виконавчої влади на відповідному рівні та уповноважені підрозділи цих органів (управління, відділи) з питань НС та ЦЗ населення, а на об’єктовому рівні - підрозділ (відділ, сектор) або спеціально призначені особи з питань НС. Органи повсякденного управління - це центри управління в НС, оперативно-чергові служби уповноважених органів з питань НС та захисту населення усіх рівнів; диспетчерські служби центральних і місцевих органів виконавчої влади, державних підприємств, організацій, установ. Читайте також:
|
||||||||
|