МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Органи управління цивільним захистом та їх функціїЄдина державна система цивільного захисту Єдина державна система ЦЗ (ЄСЦЗ) населення і територій створена для реалізації державної політики, спрямованої на забезпечення безпеки та захисту населення і територій, матеріальних і культурних цінностей, довкілля від негативних наслідків НС у мирний час та особливий період, подолання наслідків НС. Головні завдання ЄСЦЗ: - прогнозування та оцінювання соціально-економічних наслідків НС; - розробка та здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню НС; - створення, збереження і раціональне використання матеріальних ресурсів, необхідних - оповіщення населення про загрозу та виникнення НС, своєчасне інформування про - організація захисту населення і територій у разі виникнення НС; - проведення рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків НС та - здійснення нагляду і контролю у сфері цивільного захисту; - надання оперативної допомоги населенню в разі виникнення несприятливих побутових - навчання населення способам захисту в разі виникнення НС та побутових - міжнародне співробітництво у сфері цивільного захисту. Структура ЄСЦЗ.До єдиної системи цивільного захисту входять територіальні і функціональні підсистеми. Територіальні підсистеми створюються в Автономній Республіці Крим (АРК), областях, містах Києві та Севастополі, функціональні - в міністерствах і відомствах. Кожна підсистема має чотири рівні: загальнодержавний, регіональний, місцевий та об’єктовий). До складу підсистеми належать: - органи управління ЄСЦЗ; - сили і засоби; - резерви матеріальних та фінансових ресурсів; - системи зв’язку, оповіщення та інформаційного забезпечення. Загальне керівництво ЄСЦЗ здійснює Кабінет міністрів України. Начальником ЦЗ України є Прем’єр-міністр України. Безпосереднє керівництво діяльністю ЄСЦЗ покладається на спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань ЦЗ - Державну службу України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) України(до 16 січня 2013 року - Міністерство з питань надзвичайних ситуацій – МНС). Керівник цього органу є заступником начальника ЦЗ України. Керівництво територіальними підсистемами ЄСЦЗ здійснюють органи виконавчої влади в АРК, областях, містах Києві та Севастополі. Начальниками територіальних підсистем ЄСЦЗ є Голова Ради міністрів АРК та голови держадміністрацій, а їх заступниками – керівники територіальних органів ДСНС України. ДСНС України є спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань цивільного захисту: – забезпечує реалізацію державної політики у сфері цивільного захисту; – контролює організацію здійснення заходів щодо захисту населення і територій від НС усіма органами виконавчої влади, підприємствами, організаціями та установами незалежно від форми власності; – перевіряє наявність і готовність до використання засобів індивідуального та колективного захисту, майна ЦЗ, їх утримання та облік; – забезпечує нагляд за дотриманням вимог стандартів, нормативів і правил у сфері цивільного захисту; – з’ясовує причини виникнення НС, невиконання заходів із запобігання цим ситуаціям; – здійснює нормативне регулювання у сфері цивільного захисту, зокрема з питань техногенної та пожежної безпеки; – здійснює інші заходи, передбачені законом. Міністерство з надзвичайних ситуацій здійснює свої повноваження через територіальні органи відповідно до адміністративно-територіального поділу, до районів включно. У складі МНС діють: – урядовий орган державного нагляду у сфері ЦЗ; – органи оперативного реагування на НС у сфері ЦЗ; – органи мінімізації наслідків Чорнобильської катастрофи та інших НС. Урядовий орган державного нагляду у сфері ЦЗ. До складу цього органу входять: – підрозділи державного нагляду у сфері техногенної безпеки; – підрозділи державного нагляду у сфері пожежної безпеки; – територіальні та місцеві органи державного нагляду у сфері ЦЗ. Керівник урядового органу державного нагляду у сфері ЦЗ одночасно є головним державним інспектором України з нагляду у сфері ЦЗ. Органи оперативного реагування на НС у сфері ЦЗ.До органів оперативного реагування на НС у сфері ЦЗ входять: – органи управління, сили і засоби оперативного реагування на НС у складі МНС; – органи управління, сили і засоби ЦЗ в АРК, областях, містах Києві та Севастополі, районах, містах, та районах у містах. На органи управління органів оперативного реагування на НС покладається: – забезпечення готовності сил і засобів, призначених для реагування на НС; – здійснення заходів з реагування на НС, ліквідації їх наслідків; – управління підпорядкованими силами ЦЗ; Органи мінімізації наслідків Чорнобильської катастрофи та інших НС.До органів мінімізації наслідків Чорнобильської катастрофи та інших НС належать: – спеціально уповноважений орган державного управління у сфері здійснення заходів на територіях, радіоактивно забруднених внаслідок Чорнобильської катастрофи у складі МНС; – підприємства, установи та організації, залучені для здійснення заходів на радіаційно забруднених територіях; підрозділи ЦЗ та підрозділи забезпечення особливого режиму. Органи управлінняза функціональним призначенням поділяються на координувальні, постійні та органи повсякденного управління. Координувальні органи, що забезпечують координацію діяльності виконавчої влади у сфері ЦЗ, такі: на загальнодержавному рівні - Рада національної безпеки і оборони України, Кабінет Міністрів України, що створює Державну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (ТЕБ та НС); - на регіональному рівні - комісії з ТЕБ та НС Ради міністрів АРК, держадміністрацій областей, міст Києва та Севастополя;
- на місцевому рівні - комісії з ТЕБ та НС районних державних адміністрацій; - на об’єктовому рівні - комісії з НС об’єкта. Постійними органами управління є ДСНС України, територіальні органи ДСНС України, органи виконавчої влади на відповідному рівні та уповноважені підрозділи цих органів (управління, відділи) з питань НС та ЦЗ населення, а на об’єктовому рівні - підрозділ (відділ, сектор) або спеціально призначені особи з питань НС. Органи повсякденного управління - це центри управління в НС, оперативно-чергові служби уповноважених органів з питань НС та захисту населення усіх рівнів; диспетчерські служби центральних і місцевих органів виконавчої влади, державних підприємств, організацій, установ. Читайте також:
|
||||||||
|