МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Іікій би школі Ви віддали перевагу - нинішній державній, приватній чи конфесійній, якби можна було оплачувати навчання в ній у формі державного ваучера.Батьками віддана перевага: нинішня державна школа - 51% інша державна школа - 6% приватна або кон4іесійна школа - 39%. Такі наслідки опитування підтверджують глибоку потребу у реформуванні іержавної школи. ^. До діяльності яких громадських та владних інституцій Ви відчуваєте довіру? Відповіді американських громадян розподілилися таким чином: церква-57% державні школи - 42% місцева влада - 37% уряд штату - 36% національний уряд - 30% юстиція - 29% профспілки - 26%. Отже, американці тільки церкві довіряють більше, ніж державній школі. 9. Чи зможете ви оцінити найвищими балами (А,В) діяльність школи, до якої ходять Ваші діти (питання до батьків дітей, що відвідують державну школу)? Позитивну відповідь дало 52% респондентів, або 62%, коли запитання стосувалось школи, що відвідують старші діти. 10. Чи повинні батьки брати більш активну участь у питаннях найму вчителів, адміністраторів та оплати їх праці, виборі шкільних підручників? Позитивна відповідь на це питання значно зросла порівняно з аналогічним опитуванням 1990 року. Чи підтримуєте Ви національну програму добровільного тестування учнів 4-х та 8-х класів державних шкіл, метою якої є виявлення ефективності діяльності цієї школи? Позитивну відповідь дав 71% респондентів. 12. Чи вважаєте Ви необхідним внесення поправок до Конституції США з питання дозволу проголошення молитов у державній школі? Позитивну відповідь дали 67% респондентів. ІЗ.На запитання про джерела фінансування державних шкіл були дані відповіді: за рахунок місцевих податків - 21%; за рахунок бюджету штату - 33%; за рахунок державного бюджету - 37%. Чи впевнені Ви у безпеці своєї дитини, коли вона знаходиться у школі? Позитивну відповідь дало 63% респондентів (у 1977 році ця цифра дорівнювала 69%). У той же час 68% батьків упевнені в безпеці своїх дітей, коли вони знаходяться на вулиці поблизу будинку. Чи повинна сексуальна освіта бути включеною до змісту навчання у старшій середній школі? 87% респондентів позитивно відповіли на це запитання, висловивши впевненість у необхідності включення до програми широкого кола проблем, зокрема СНІДу, гомосексуалізму та підліткової вагітності. Чи необхідні додаткові зусилля для покращання стану міських шкіл? 66% респондентів відповіли позитивно на запитання і погодились на збільшення податків та створення спеціальних фондів для розв'язання цієї проблеми. 17. Чи мають учні з низькою успішністю бути переведені у спеціальні класи?Позитивну відповідь дало 65% респондентів. Читайте також:
|
||||||||
|