Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






IV. Зміст навчання

№ п/п Інформаційні блоки Головні елементи блоків
1. Характеристика ряду Двокрилих (Diptera) 1)визначення, 2)ознаки, 3)класифікація, 4)поширення, 5)медичне значення
2. Характеристика Родини Комарів (Culicidae) 1)визначення, 2)ознаки, 3)класифікація, 4)поширення, 5)морфологія, 6)життєвий цикл, 7)заходи боротьби, 8)медичне значення
3. Характеристика Родини Мошок (Simuliidae ) 1)визначення, 2)ознаки, 3)поширення, 4)морфологія, 5)життєвий цикл, 6)заходи боротьби, 7)медичне значення
4. Характеристика Родин Ґедзів і Оводів (Tabanidae) 1)визначення, 2)ознаки, 3)поширення, 4)морфологія, 5)життєвий цикл, 6)заходи боротьби, 7)медичне значення
5. Характеристика Родини Мух (Muscidae) 1)визначення, 2)ознаки, 3)поширення, 4)морфологія, 5)життєвий цикл, 6)заходи боротьби, 7)медичне значення
6. Характеристика Родини Москітів (Phlebotomidae) 1)визначення, 2)ознаки, 3)поширення, 4)морфологія, 5)життєвий цикл, 6)заходи боротьби, 7)медичне значення

Схема циркуляції збудника в природному осередку

Переносники (кровосисні членистоногі)

       
   
 


Донори Реціпієнти

(дикі тварини, (дикі тварини)


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 462

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заняття № 34 | Частіше гризуни)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.