Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IV. Зміст навчання

№ п/п Інформаційні блоки Головні елементи блоків
1. Структура та функції біосфери.   1) Визначення біосфери; 2) Структура: - літосфера; - гідросфера; - атмосфера; - магнітосфера.
2. Вчення акад. В.І. Вернадського про біосферу і ноосферу. Жива речовина та її характеристика.   1) Визначення ноосфери. 2) Вчення Вернадського. 3) Поняття про живу речовину.
3.   Медико-біологічні аспекти впливу біосфери на здоров’я людини. Поняття про біополя та біологічні ритми, їх медичне значення.   1) Вплив біосфери на здоров’я. 2) Біополя, їх медичне значення. 3) Біологічні ритми, їх медичне значення.
4. Екологія. Середовище як екологічне поняття. Види середовища. Екологічні фактори. Єдність організму та середовища. 1) Предмет і методи екології. 2) Середовище існування, фактори середовища.
5. Проблема та медико-біологічні наслідки генетичного обтяження та впливу мутагенних факторів (радіаційних і хімічних) на популяції людей. 1) Поняття про екологічну генетику. 2) Якісні параметри навколишнього середовища, їх вплив на здоров’я людей.
6. Біологічна мінливість людей у зв’язку з біогеографічними особливостями середовища. Формування адаптивних типів людей. Функціональні типи реагування людей на фактори середовища («спринтер», «стайер», «мікст»). 1) Адаптація населення до умов життєдіяльності. 2) Адаптивні типи людей: - Арктичний; - Тропічний; - Помірного клімату; - Гірський. 3)Функціональні типи конститу-ціонального реагування людей: - «спринтер»; - «стайер»; - «мікст».
7. Отруйні для людства рослини та тварини. 1) Класифікація отруйних організмів. 2) Вплив на організм. 3) Надання першої допомоги при отруєнні.

Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання




Переглядів: 1186

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Біосфера як система, що забезпечує існування людини. Екологія людини | ГРАФ ЛОГІЧНОЇ СТРУКТУРИ ЗМІСТУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.