Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






IV. Зміст навчання

№ п/п Інформаційні блоки Головні елементи блоків
1.   Котячий і китайський сисуни – паразити жовчних протоків печінки 1. Морфологія; 2. Життєвий цикл; 3. Шлях зараження; 4. Локалізація; 5. Патогенна дія; 6. Діагностика; 7. Профілактика.
2. Сисуни, що паразитують в кишечнику Метагоніум і нанофієтес: а) Морфологія; б) Життєвий цикл; в) Шлях зараження; г) Локалізація; д) Патогенна дія; е) Діагностика; є) Профілактика.
3. Кров’яні сисуни – паразити венозних судин брижі кишечника, органів малого тазу, ворітної вени Шистосоми: - сечостатева; - кишкова; - японська; а) Морфологія; б) Життєвий цикл; в) Шлях зараження; г) Патогенна дія; д) Діагностика; е) Профілактика.
4. Природно-осередкові трематодози Компоненти природного осередку: - збудник; - остаточний хазяїн; - проміжні хазяї; - клімато-георгафічні умови.

ГРАФ ЛОГІЧНОЇ СТРУКТУРИ ЗМІСТУ



Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання




Переглядів: 549

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | V. Орієнтовна основа дії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.