Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






IV. Зміст навчання

№ пп Інформаційні блоки Головні елементи блоків
1. Тип Круглі черви (Nemathelminthes) 1) Загальна характеристика; 2) Класифікація; 3) Ароморфози круглих червів
2. Клас Власне круглі черви (Nematoda) 1) Загальна характеристика; 2) Класифікація
3.   Аскарида людська (Ascaris lumbricoides) Волосоголовець людський (Trichocephalus trichiurus) Гострик (Enterobius vermicularis) Кривоголовка дванадцятипала (Ancylostoma duodenale) та Некатор американський (Necator americanus) 1) Медична географія; 2) Морфофункціональні особливості; 3) Локалізація в тілі людини; 4) Цикл розвитку; 5) Інвазійні стадії; 6) Шляхи зараження; 7) Патогенний вплив; 8) Лабораторна діагностика; 9) Профілактика аскаридозу.  
7. Личинки аскарид тварин (larva migrans)   1) Характеристика захворювань; 2) Шляхи зараження; 3)Локалізація в організмі людини; 4) Патогенний вплив; 5) Лабораторна діагностика; 6) Профілактика.



Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання




Переглядів: 462

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заняття № 30 | V. Орієнтовна основа дії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.