Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






IV. Зміст навчання

№ п/п Інформаційні блоки Головні елементи блоків
1. Філогенез сечостатевої системи 1. Еволюція нирки: а) переднирка; б) первинна нирка; в) вторинна нирка. 2. Еволюція сечостатевих проток. 3. Вади розвитку видільної системи. 4. Аномалії розвитку статевої системи.
2. Філогенез нервової системи 1. Еволюція мозку: а)стадія формування трьох мозкових міхурів: передній, середній і задній; б) стадія формування п’яти мозкових міхурів: передній, проміжний, середній, задній і довгастий. 2. Вади розвитку нервової системи.
3. Філогенез ендокринної системи 1. Філогенез залоз внутрішньої секреції. 2. Гормони: а) еволюція гормонів; б) особливості гуморальної регуляції діяльності організму. 3. Аномалії розвитку ендокринної системи.  

 


ГРАФ ЛОГІЧНОЇ СТРУКТУРИ ЗМІСТУ



Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання




Переглядів: 519

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заняття № 38 | V. Орієнтовна основа дії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.