Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






IV. Зміст навчання

№ п/п Інформаційні блоки Головні елементи блоків
1. Основні етапи розвитку еволюційних ідей 1. Трансформізм 2. Ламаркізм 3. Дарвінізм 4.Сучасна теорія еволюції біологічної еволюції
2. Суть вчення Ч.Дарвіна про механізми і результати еволюції 1. Спадковість 2. Мінливість 3. Боротьба за існування 4. Природний добір 5. Утворення видів 6. Формування адаптацій
3. Сучасна теорія біологічної еволюції 1. Синтез дарвінізму і популяційної генетики 2. Поняття про мікроеволюцію 3. Поняття про макроеволюцію 4. Елементарна одиниця еволюції 5. Елементарний еволюційний матеріал 6. Елементарні еволюційні фактори
4. Популяції – головні складові одиниці виду 1. Визначення, характеристики ізолятів, демів
5. Генетична структура ідеальних і реальних популяцій 1. Ідеальні популяції 2. Закон Харді-Вайнберга 3. Використання закону Харді-Вайнберга 4.Вплив елементарних еволюційних факторів 5. Дія природного добору 6. Генетичне обтяження
6. Походження людини 1.Докази тваринного походження 2. Біологічні фактори антропогенезу 3. Соціальні фактори антропогенезу
7. Етапи антропогенезу 1.Найдавніші люди 2. Давні люди 3. Сучасні люди 4. Якісна своєрідність людини
8. Людські раси 1.Визначення 2. Походження 3. Класифікація 4.Необґрунтованість расистських теорій

 

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання




Переглядів: 539

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Студентам виставляється традиційна оцінка | ГРАФ ЛОГІЧНОЇ СТРУКТУРИ ЗМІСТУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.