Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






IV. Зміст навчання

№ п/п Інформаційні блоки Головні елементи блоків
1. Клас Стьожкові 1. Морфологія а) сколекс; б) шийка; в) стробіла з проглотидами (юні, гермафродитні та зрілі членики). 2. Характеристика по системах органів (нервова, видільна, статева).
2. Особливості життєвих циклів цестод Стадії розвитку: 1. Статевозріла особина; 2. Яйце; 3. Онкосфера; 4. Фіна.
3. Види фін 1. Цистицерк; 2. Ценур; 3. Цистицеркоїд; 4. Ехінококовий міхур; 5. Альвеококовий міхур; 6. Плероцеркоїд.
4. Представники стьожкових, для яких людина є проміжним і остаточним хазяїном 1. Свинячий ціп’як: а) назва хвороби (теніоз, цистицеркоз); б) поширення; в) морфологія; г) життєвий цикл; д) шлях зараження; е) локалізація та патогенна дія; є) лабораторна діагностика; и) профілактика. 2. Карликовий ціп’як: а) назва хвороби (гіменолепідоз); б) поширення; в) морфологія; г) життєвий цикл; д) шлях зараження; е) локалізація та патогенна дія; є) лабораторна діагностика; и) профілактика.
5. Представники стьожкових, для яких людина є лише остаточним хазяїном 1. Бичачий ціп’як: а) назва хвороби (теніаринхоз); б) поширення; в) морфологія; г) життєвий цикл; д) шлях зараження; е) локалізація та патогенна дія; є) лабораторна діагностика; и) профілактика.

 



Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання




Переглядів: 989

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
В) Зразки тестових завдань для перевірки кінцевого рівня знань. | ГРАФ ЛОГІЧНОЇ СТРУКТУРИ ЗМІСТУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.