Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. Орієнтовна основа дії

Для досягнення цілей заняття необхідно засвоїти теоретичні питання з даної теми і виконати самостійну навчально-дослідницьку роботу.

а) Теоретичні питання для позааудиторного самостійного вивчення та обговорення на занятті:

1. Xарактеристика типу Круглі черви. Клас Власне круглі черви, медичне значення. Ароморфози круглих червів.

2. Аскарида людська (Ascaris lumbricoides): географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, патологічний вплив, клініка, лабораторна діагностика, профілактика аскаридозу.

3. Волосоголовець людський (Trichocephalus trichiurus): географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, патологічний вплив, клініка, лабораторна діагностика, профілактика трихоцефальозу.

4. Гострик (Enterobius vermicularis): географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, патологічний вплив, клініка, лабораторна діагностика, профілактика ентеробіозу.

5. Кривоголовка дванадцятипала та Некатор американський (Ancylostoma duodenale, Necator americanus): географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, патологічний вплив, клініка, лабораторна діагностика, профілактика анкілостомозу та некаторозу.

6. Личинки аскарид тварин (larva migrans).

7. Поняття про інтенсивність та екстенсивність інвазії.

б) Алгоритм самостійної навчально-дослідницької роботи:

1. Вивчити на макропрепаратах зовнішній вигляд, статевий диморфізм самки і самця аскариди людської.

2. Вивчити на мікропрепараті та іншому ілюстративному матеріалі поперечний переріз самки аскариди і замалювати його.

3. Вивчити на мікропрепаратах і інших ілюстративних матеріалах загальний вигляд, морфоанатомічні диференційні ознаки волосоголовця, гострика.

4. Вивчити на мікропрепаратах і інших ілюстративних матеріалах яйця аскариди, волосоголовця, гострика.

5. Заповнити таблицю:„Порівняльна характеристика нематод”

6. Оформити протокол

 

в) Інструкції до самостійної навчально-дослідницької роботи:

 

1. Розгляньте на мікропрепараті самку й самця людської аскариди. Зверніть увагу на колір, форму паразита, різницю в розмірах самки і самця і зігнутий на черевний бік задній кінець тіла самця. Намалюйте самку й самця аскариди в протоколі, відобразивши їхні зовнішні морфологічні відмінності.

2. Вивчіть при малому збільшенні світлового мікроскопа постійний мікропрепарат поперечного перерізу тіла самки людської аскариди. Зверніть увагу на її круглу форму. Тіло зовні вкрите кутикулою, під якою міститься гіподерма, а під нею шар поздовжніх м’язів. У порожнині тіла видно зріз кишки, матку, яєчники. Намалюйте в протоколі поперечний переріз через тіло самки людської аскариди і позначте на малюнку: а)кутикулу; б) гіподерму;
в) м’язи; г) матку; д) яєчник; е) кишку; є) видільні канали.

3. Вивчить на мікропрепаратах і інших ілюстративних матеріалах загальний вигляд, морфоанатомічні диференційні ознаки волосоголовця, гострика, кривоголовки дванадцятипалої. Намалюйте самку гострика в протоколі позначивши: а) стравохід; б) бульбус стравоходу; в) кишку; г) анальний отвір; д) матку з яйцями. Намалюйте самку і самця волосоголовця та позначте:
а) передній кінець тіла; б) задній кінець тіла.

4. Вивчіть на мікропрепаратах та інших ілюстративних матеріалах яйця аскариди, волосоголовця, гострика. Зверніть увагу, що яйце аскариди людської має овальну форму та зовнішню горбисту оболонку. Для яйця гострика характерною є асиметрія: один бік яйця опуклий, інший плоский. Яйце волосоголовця має характерну форму, що нагадує лимон або діжку з „пробочками” на полюсах. На ньому добре помітна двоконтурна оболонка. Замалюйте яйця вказаних паразитів в протокол.

5. Заповніть таблицю:„Порівняльна характеристика нематод”

Таблиця № 10


Читайте також:

  1. Nom. sing. Gen. sing. Основа
  2. V. Орієнтовна основа дії
  3. V. Орієнтовна основа дії
  4. V. Орієнтовна основа дії
  5. V. Орієнтовна основа дії
  6. V. Орієнтовна основа дії
  7. V. Орієнтовна основа дії
  8. V. Орієнтовна основа дії
  9. V. Орієнтовна основа дії
  10. V. Орієнтовна основа дії
  11. V. Орієнтовна основа дії




Переглядів: 851

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Зміст навчання | Порівняльна характеристика нематод

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.