Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. Орієнтовна основа дії

Для досягнення цілей заняття необхідно засвоїти теоретичні питання по даній темі і виконати самостійну навчально-дослідницьку роботу.

а) Теоретичні питання для позаурочного самостійного вивчення та обговорення на занятті.

1.Прогресивні та регресивні зміни в організації класу Комахи (Insecta) залежно від середовища існування.

2. Особливості морфології, живлення та розмноження комах.

3. Воші як збудники і переносники збудників інфекційних хвороб: географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, лабораторна діагностика, профілактика педикульозу і фтиріозу.

4. Блохи як переносники збудників інфекційних хвороб: географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, медичне значення, лабораторна діагностика, боротьба з блохами.

5. Клопи як переносники збудників інфекційних хвороб: географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, медичне значення, лабораторна діагностика, боротьба з клопами.

6. Таргани як переносники збудників інфекційних хвороб: географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, медичне значення, лабораторна діагностика, боротьба з тарганами.

б) Алгоритм самостійної навчально-дослідницької роботи:

1. Вивчити тотальні мікропрепарати постільного клопа, головної та платяної вошей, лобкової воші, блохи.

2. Розв'язати декілька ситуаційних задач.

3. Вміти визначити головну, лобкову вошей, блоху, постільного клопа за їхніми морфологічними ознаками.

4. Знаючи механізми передачі збудників висипного i поворотного вошивого тифу через вошей, чуми - через бліх, уміти обґрунтувати заходи профілактики цих захворювань.

5. Скласти цикли розвитку тарганів, вошей, бліх, клопа.

6. Заповніть таблицю.

Таблиця № 15


Читайте також:

  1. Nom. sing. Gen. sing. Основа
  2. V. Орієнтовна основа дії
  3. V. Орієнтовна основа дії
  4. V. Орієнтовна основа дії
  5. V. Орієнтовна основа дії
  6. V. Орієнтовна основа дії
  7. V. Орієнтовна основа дії
  8. V. Орієнтовна основа дії
  9. V. Орієнтовна основа дії
  10. V. Орієнтовна основа дії
  11. V. Орієнтовна основа дії




Переглядів: 860

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ознаки відмінностей дорослих вошей та їх гнид | Характеристика комах — збудників та переносників збудників хвороб

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.