Для досягнення цілей заняття необхідно засвоїти теоретичні питання по даній темі і виконати самостійну навчально-дослідницьку роботу.
а) Теоретичні питання для позаурочного самостійного вивчення та обговорення на занятті.
1.Прогресивні та регресивні зміни в організації класу Комахи (Insecta) залежно від середовища існування.
2. Особливості морфології, живлення та розмноження комах.
3. Воші як збудники і переносники збудників інфекційних хвороб: географія поширення, морфофункціональні особливості, цикли розвитку, шляхи зараження, лабораторна діагностика, профілактика педикульозу і фтиріозу.
4. Блохи як переносники збудників інфекційних хвороб: географія поширення, морфофункціональні особливості, цикли розвитку, шляхи зараження, медичне значення, лабораторна діагностика, боротьба з блохами.
5. Клопи як переносники збудників інфекційних хвороб: географія поширення, морфофункціональні особливості, цикли розвитку, шляхи зараження, медичне значення, лабораторна діагностика, боротьба з клопами.
6. Таргани як переносники збудників інфекційних хвороб: географія поширення, морфофункціональні особливості, цикли розвитку, шляхи зараження, медичне значення, лабораторна діагностика, боротьба з тарганами.
1. Вивчити тотальні мікропрепарати постільного клопа, головної та платяної вошей, лобкової воші, блохи.
2. Розв'язати декілька ситуаційних задач.
3. Вміти визначити головну, лобкову вошей, блоху, постільного клопа за їхніми морфологічними ознаками.
4. Знаючи механізми передачі збудників висипного i поворотного вошивого тифу через вошей, чуми - через бліх, уміти обґрунтувати заходи профілактики цих захворювань.
5. Скласти цикли розвитку тарганів, вошей, бліх, клопа.