Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. Орієнтовна основа дії

Для досягнення цілей заняття необхідно засвоїти теоретичні питання з даної теми і виконати самостійну навчально-дослідницьку роботу.

 

а) Теоретичні питання для позааудиторного самостійного вивчення та обговорення на занятті:

1. Стьожак широкий (Diphyllobotrium latum): географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, лабораторна діагностика, профілактика дифілоботріозу.

2. Ехінокок (Echinococcus granulosus): географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, лабораторна діагностика, профілактика ехінококозу.

3. Альвеокок (Alveococcus multilocularis): географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, лабораторна діагностика, профілактика альвеококозу.

б) Алгоритмсамостійної навчально-дослідницької роботи:

1. Вивчити на мікропрепараті і інших ілюстративних матеріалах будову сколекса, зрілої проглотиди, яйця стьожака широкого і замалювати їх. Замалювати цикл розвитку стьожака широкого.

2. Користуючись ілюстративними матеріалами, вивчити особливості морфоанатомічної будови (діагностичні ознаки) ехінокока, альвеокока.

3. Заповнити таблицю«Порівняльна характеристика цестод»

4. Оформити протокол

в) Інструкції до самостійної навчально-дослідницької роботи:

1. Розгляньте на ілюстративних матеріалах та при малому збільшенні світлового мікроскопа постійні мікропрепарати стьожка широкого. Зверніть увагу, що характерною особливістю сколекса стьожка широкого є його видовжена форма і наявність двох повздовжніх щілин (ботрій), які є органами фіксації. Зрілі членики вкорочені, широкі. У центрі міститься звивиста матка у вигляді розетки, заповнена яйцями. Замалюйте сколекс, зрілу проглатиду та яйця стожака широкого. На сколексі позначте ботрії, на зрілому членику матку. Замалюйте цикл розвитку стьожака широкого.

2. Розглятьте при малому збільшенні світлового мікроскопа постійний мікропрепарат ехінокока. Зверніть увагу на його мікроскопічні розміри (2-5 мм), будову з 3-4 члеників, сколекс з чотирма присосками і хоботок із двома віночками гачків. Уважно розгляньте зрілий членик, в якому можна побачити матку, заповнену яйцями. Будова матки – важлива діагностична ознака, за якою відрізняють ехінокок від альвеокока. Зробіть схематичний малюнок ехінокока в протоколі. На малюнку позначте: сколекс, присоски та гачки, незрілі проглотиди, зрілу проглотиду з маткою. Розгляньте на ілюстративних матеріалах та при малому збільшенні світлового мікроскопа постійні мікропрепарати альвеокока. Порівняйте зовнішній вигляд ехінокока та альвеокока. Зверніть увагу на будову їх маток. Зробіть схематичний малюнок альвеокока в протоколі. На малюнку позначте: сколекс, присоску, незрілу проглотиду, гермафродитну проглотиду, зрілу проглотиду, матку.

3. Заповніть таблицю«Порівняльна характеристика цестод»

Таблиця № 9


Читайте також:

  1. Nom. sing. Gen. sing. Основа
  2. V. Орієнтовна основа дії
  3. V. Орієнтовна основа дії
  4. V. Орієнтовна основа дії
  5. V. Орієнтовна основа дії
  6. V. Орієнтовна основа дії
  7. V. Орієнтовна основа дії
  8. V. Орієнтовна основа дії
  9. V. Орієнтовна основа дії
  10. V. Орієнтовна основа дії
  11. V. Орієнтовна основа дії




Переглядів: 865

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Зміст навчання | Порівняльна характеристика цестод

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.031 сек.