V. Орієнтовна основа дії
Для досягнення цілей заняття необхідно засвоїти теоретичні питання по даній темі і виконати самостійну навчально-дослідницьку роботу.
а) Теоретичні питання для позааудиторного самостійного вивчення та обговорення на практичному занятті:
1. Котячий сисун (Opisthorchis felineus): географія поширення, морфофункціональні особливості, цикли розвитку, шляхи зараження, патогенна дія, клініка, лабораторна діагностика, профілактика опісторхоза.
2. Клонорх (Clonorchis sinensis): географія поширення, морфофункціональні особливості, цикли розвитку, шляхи зараження, патогенна дія, клініка, лабораторна діагностика, профілактика клонорхоза.
3. Метагонім (Metagonimus yokogawai): географія поширення, морфофункціональні особливості, цикли розвитку, шляхи зараження, патогенна дія, клініка, лабораторна діагностика, профілактика метагонімозу.
4. Нанофієт (Nanophyetus schikhobalowi): географія поширення, морфофункціональні особливості, цикли розвитку, шляхи зараження, патогенна дія, клініка, лабораторна діагностика, профілактика нанофієтозу.
5. Шистосоми (Schistosoma haematobium, Schist. mansoni, Schist. yaponicum): географія поширення, морфофункціональні особливості, цикли розвитку, шляхи зараження, патогенна дія, клініка, лабораторна діагностика, профілактика шистосомозів.
6. Молюски, ракоподібні – проміжні хазяї гельмінтів.
б) Алгоритм самостійної навчально-дослідницької роботи
1. Використовуючи ілюстративний матеріал і мікропрепарати розглянути, замалювати і відмітити діагностичні особливості котячого і китайського сисунів, метагоніума, нанофієтеса і шистосом.
2. Схематично замалювати життєві цикли вказаних паразитів.
3. Заповнити таблицю за вказаною схемою.
Читайте також:
Nom. sing. Gen. sing. Основа V. Орієнтовна основа дії V. Орієнтовна основа дії V. Орієнтовна основа дії V. Орієнтовна основа дії V. Орієнтовна основа дії V. Орієнтовна основа дії V. Орієнтовна основа дії V. Орієнтовна основа дії V. Орієнтовна основа дії V. Орієнтовна основа дії
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: