Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. Орієнтовна основа дії

Для досягнення цілей заняття необхідно засвоїти теоретичні питання по даній темі і виконати самостійну навчально-дослідницьку роботу.

а) Теоретичні питання для позааудиторного самостійного вивчення та обговорення на практичному занятті:

1.Поняття про гельмінти. Біо- і геогельмінти, контактні гельмінти. Автоінвазія, реінвазія.

2. Принципи взаємодії паразита і хазяїна.

3. Морфофізіологічні адаптації паразитів та вплив їх на хазяїна.

4. Характеристика типу Плоских Червів, поділ на класи.

5. Характерні ознаки класу Сисунів, морфофізіологічні адаптації до паразитичного способу життя.

6. Печінковий сисун (Fasciola hepatica): географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, лабораторна діагностика, профілактика фасциольозу.

7. Ланцетоподібний сисун (Dicrocoelium lanceatum): географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, лабораторна діагностика, профілактика дікроцеліозу.

8. Легеневий сисун (Paragonimus ringeri): географія поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, лабораторна діагностика, профілактика парагонімозу.

б) Алгоритм самостійної навчально-дослідницької роботи.

1. Використовуючи ілюстративний матеріал і мікропрепарати розглянути, замалювати і відмітити діагностичні особливості печінкового, ланцетоподібного і легеневого сисунів.

2. Схематично замалювати життєві цикли вказаних паразитів.

3. Заповнити таблицю за вказаною схемою.

 


Читайте також:

  1. Nom. sing. Gen. sing. Основа
  2. V. Орієнтовна основа дії
  3. V. Орієнтовна основа дії
  4. V. Орієнтовна основа дії
  5. V. Орієнтовна основа дії
  6. V. Орієнтовна основа дії
  7. V. Орієнтовна основа дії
  8. V. Орієнтовна основа дії
  9. V. Орієнтовна основа дії
  10. V. Орієнтовна основа дії
  11. V. Орієнтовна основа дії




Переглядів: 782

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ГРАФ ЛОГІЧНОЇ СТРУКТУРИ ЗМІСТУ | В) Інструкції до самостійної навчально-дослідницької роботи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.