Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






В) Інструкції до самостійної навчально-дослідницької роботи.

1. Розглянути під лупою, вивчити і замалювати тотальний мікропрепарат печінкового сисуна. На малюнку позначити: ротову і черевну присоски, глотку, гілки кишечника, яєчник, яйцепровід, жовтівники, жовточні протоки, матку, сім’яники, сім’япроводи, сім’явипорскувальний канал.

2. Вивчити на постійному мікропрепараті під мікроскопом яйця печінкового сисуна і замалювати їх, позначивши розміри, кришечку, жовточні клітини.

3. Розглянути під лупою і замалювати статевозрілу особину ланцетоподібного сисуна, відмітивши його діагностичні ознаки: в передній третині тіла знаходяться два часточкові сім’яники, маленький кулястий яєчник розташовується за сім’яниками, а задню частину тіла займає дуже розвинена і розгалужена матка.

4. На постійному мікропрепараті під мікроскопом вивчити будову яйця дикроцелія і замалювати його. Яйця коричневі з товстою гладенькою оболонкою, всередині видно дві зародкові клітини.

5. Користуючись ілюстративними матеріалами, вивчити будову та діагностичні ознаки парагоніма. Звернути увагу на те, що форма тіла статевозрілої особини нагадує кавове зернятко, розміром до 12 мм, зовні вкрите численними лускоподібними шпичками, часточкові сім’яники розташовані в задній частині тіла, часточковий яєчник і петлі невеликої матки знаходяться в середній третині тіла і розміщуються паралельно.

6. Схематично замалювати життєві цикли фасціоли, дикроцелія і парагоніма, позначити в них остаточних і проміжних хазяїв, стадії розвитку і умови, в яких вони розвиваються.

7. За вказаною формою заповнити таблицю:

Таблиця № 6

Порівняльна характеристика сисунів

Назва паразита укр. і лат. мовами Статевозріла форма. Морфо-логічні та діагностичні ознаки Назва хвороби і географіч не поширен ня Шляхи проникнення та фактори передачі збудника Інвазійна стадія для людини, її місце знаход-ження Кінцевий хазяїн, локаліз. збудни ка Проміж хазяїн І і стадії розв. паразита в ньому Проміж хазяїн ІІ і стадії розв. паразита в ньому Лабор. діагн. Профі-лактика
                   

 

VI. Система навчаючих завдань

A.Тести

 

Завдання 1 (І рівень складності)

Для підтвердження лабораторного діагнозу дикроцеліозу використовують:

A.Овоскопію фекалій і дуоденального вмісту;

B.Серологічні реакції;

C.Овоскопію харкотиння;

D. А+ В + С;

E. А + В.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  3. VІ. КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА
  4. Аналіз самостійної роботи
  5. Арматурні роботи.
  6. Балансувальні роботи.
  7. Будівельний підряд. Підряд на проектні та пошукові роботи.
  8. Будівельні роботи. Поняття. Підготовчі роботи. Поняття, особливості виконання.
  9. В) Інструкції до самостійної навчально-дослідницької роботи
  10. В) Інструкції до самостійної навчально-дослідницької роботи
  11. Варіанти індивідуальних завдань для виконання лабораторної роботи.




Переглядів: 705

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Орієнтовна основа дії | Еталон відповіді: Е.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.