Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






В) Інструкції до самостійної навчально-дослідницької роботи

1. Використовуючи мікропрепарати та ілюстративний матеріал, вивчити і замалювати сколекси, гермафродитні та зрілі членики бичачого і свинячого ціп’яків, відмітивши діагностичні відмінності. На малюнках позначити особливості будови гермафродитних члеників: канал видільної системи, сім’явипорскувальний канал, статевий горбик, цирус, піхву, тільце Меліса, жовтівник, нервовий стовбур, матку, оотип, сім’яники, яєчник, що має дві долі у бичачому на відміну від свинячого ціп’яка, у якого яєчник, крім двох долей основних, має третю – додаткову, а на малюнках зрілих проглотид відмітити різну кількість відгалуджень від головного стовбура матки з кожного боку: в бичачого – 17- 35, в свинячого – 7-12.

2. Розглянути під мікроскопом тотальний мікропрепарат карликового ціп’яка, замалювати його і описати будову. Звернути увагу на особливості будови сколекса (чотири присоска і втяжний хоботок з віночком гачків), тіла, яке складається з близько 200 члеників; зрілі проглотиди містять матку мішкоподібної форми.

3. Схематично замалювати життєві цикли вказаних паразитів, відзначити в них остаточних і проміжних хазяїв, стадії розвитку і умови, в яких вони розвиваються.

4. За вказаною формою заповнити таблицю:

 

Таблиця № 8

Порівняльна характеристика цестод

Назва паразита укр. і лат. мовами Захворювання і його географія Шляхи зараження людини   Інвазійна стадія для людини Головний хазяїн, і локалізація паразита в ньому Проміж. хазяїн і локалізація паразита в ньому Діагности-ка інвазії Профілакти- ка інвазії
               

 

VI. Система навчаючих завдань

А. Тести

Завдання 1 (І рівня складності)

Хворий М. протягом трьох років безрезультатно лікувався з приводу значного зниження кислотності шлункового соку. Його пригнічувала поява на білизні, постелі повзаючих члеників, відчуття повзання по тілу цих члеників. Але з помилкової сором’язливості він цього не говорив лікарю і поступово впадав в депресію. Володіючи такою інформацією, поставте найвірогідніший діагноз:

A. Опісторхоз;

B. Теніоз;

C. Теніаринхоз;

D. Цистицеркоз;

E. Гіменолепідоз.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  10. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  11. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 693

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Орієнтовна основа дії | Еталон відповіді : С.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.