МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Варіанти індивідуальних завдань для виконання лабораторної роботи.
1. якщо 5 < x £ 10; інакше.
2. інакше.
3. якщо 0 < x < 1,5; якщо 1,5 £ x £ 2,5; інакше.
4. Обчислити якщо x > y і y > 0; якщо x > y і y < 0; якщо x < y і y > 0; інакше. 5. якщо 0 £ y £ 1; інакше. 6. інакше. 7. інакше.
8. Обчислити якщо k = 1 якщо k = 2; якщо k = 3; інакше. 9. якщо 3 £ x < 7; інакше. 10. Визначити, чи належить точка А з координатами x і y прямій, що задана рівнянням y = 1,3-1,2x. 11. Визначити, якому квадранту належить точка D(x,y). 12. Визначити, чи належить точка А(x,y) трикутнику, заданому координатами вершин У(3;1,1), С(0,8;-3,1), D(1,4;5). 13. Визначити, чи належить точка А(x,y) трикутнику утвореному осями OX і OY і прямою у = 2,1х-1,7.
14. Обчислити якщо x ³ 1; якщо -1 £ x £ 1; інакше.
15. якщо 0,1 £ x < 0,3; інакше. 16. якщо x > 3; інакше.
17. Обчислити якщо y > x і x > 0; якщо x > y і y > 0; інакше. 18. якщо -3 < x < 0; інакше.
19. Обчислити якщо d=2; якщо d=3; інакше.
20. якщо a = b; інакше.
21. Обчислити якщо 2 < x < 3; якщо -1 < x £ 2; інакше.
22. Визначити, чи належить точка А(x;y) колу, що задана рівнянням x2+(y+1)2=1. 23. Визначити, чи належить точка А(x;y) кривій, що задана рівнянням 24. Визначити, чи належить точка А(x;y) області, що задана нерівністю 25. Визначити, чи належить точка А(x;y) області, що задана двома нерівностями 26. Визначити, чи належить точка А(x;y) області, що задана нерівностями
27. Обчислити якщо a > 0 і x < 3,7; якщо a < 0 і x < 0; інакше.
28. якщо e > 0,6 і x > 0; інакше.
29. Обчислити якщо x < -3; якщо -3 £ x £ 2; інакше.
30. Дано дійсні числа x, y, z. Визначити найбільше і найменше з цих чисел.
Контрольні запитання
1. Які правила побудови алгоритмів розгалуженої структури? 2. Які умовні позначення використовуються в алгоритмах розгалуженої структури? 3. Який вигляд мають оператори переходу? 4. Які умовні оператори використовуються в мові PASCAL? 5. Який загальний вигляд мають оператори вибору? 6. Які правила використання умовного оператора? Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|