Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. Повідомлення теми і завдань уроку.

— Для початку послухайте казкову розповідь.

Пішли якось діти в гості до дідуся Лісовика і ... заблукали. Бачать — стрибає зайчик. Діти до нього:

Зайчику, Зайчику, розкажи, Зайчику, Зайчику, покажи. Як знайти стежину до дідуся в хатину?

— До хатинки Лісовика? — перепитав Зайчик. — Дуже просто: спочатку запахне грибами, потім — заячою капустою. А як відчуєте запах лисячої нори, обійдіть це місце зліва чи справа. Коли воно залишиться позаду, принюхайтесь — і вловите запах диму. Стрибайте прямо на нього, нікуди не звертаючи. Це дідусь Лісовик самовар ставить.

— Спасибі, Зайчику, — відказали діти. — Шкода, що носи в нас не такі чутливі, як у тебе. Доведеться розпитати ще когось.

А й справді, як бути, коли в лісі ви втратили орієнтацію, заблукали? (Діти висловлюють свої думки.)

— На сьогоднішньому уроці ми ознайомимося із темою "Як орієнтуватися на місцевості".


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Підсумок уроку.
  7. III. Підсумок уроку.
  8. III. Підсумок уроку.
  9. III. Підсумок уроку.
  10. III. Підсумок уроку.
  11. III. Підсумок уроку.
  12. III. Підсумок уроку.




Переглядів: 833

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Узагальнення та систематизація знань учнів. | IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.