Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. Узагальнення та систематизація знань учнів.

— Про що дізналися сьогодні на уроці?

— Як змінюється кількість сонячного тепла, яке отримує поверхня Землі від екватора до полюсів?

— У якому тепловому поясі розташована Україна?

VII. Домашнє завдання.

Прочитати у підручнику статтю "Як поверхня Землі нагрівається сонячними променями". Підготувати відповіді на запитання. Творче завдання: дібрати загадки про різні пори року.


№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____

Тема. Як орієнтуватися на місцевості.

Мета. Формувати в учнів поняття "горизонт", "лінія горизонту", "відкрита місцевість", "закрита місцевість", "основні й проміжні сторони горизонту"; ознайомити учнів з будовою компаса; навчити їх визначати сторони горизонту за компасом, Сонцем; розвивати спостережливість, пам'ять, виховувати бережне ставлення до природи.

Обладнання. Ілюстрації із зображенням відкритої та закритої місцевості, таблиця з назвами сторін горизонту, компаси, картки з написом сторін горизонту.

Хід уроку

I. Підсумок фенологічних спостережень.

II. Перевірка домашнього завдання.

1. Індивідуальне письмове опитування (на аркушах).

1) Які особливості жаркого (тропічного) теплового поясу Землі?

2) Яким є помірний тепловий пояс Землі?

3) Чим відрізняється холодний тепловий пояс Землі від інших?

2. Фронтальне опитування.

— На які теплові пояси умовно поділяють поверхню Землі?

— Чому виникають теплові пояси на Землі?

— Де Сонце не заходить за горизонт протягом шести місяців?

— Що таке полярна ніч?

— Що буде в північному полярному поясі, якщо в південному — полярна ніч?

3. Індивідуальне усне опитування.

— Розповісти, чим теплові пояси Землі різняться між собою.

— Порівняти рослинний і тваринний світ у теплових поясах Землі.

— За допомогою глобуса і якогось джерела світла, що слугуватиме за Сонце, пояснити, чому на полюсах полярний день і полярна ніч тривають по кілька місяців.


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів




Переглядів: 762

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Осмислення учнями знань. | III. Повідомлення теми і завдань уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.