V. Осмислення учнями знань.
1. Робота з підручником.
Опрацювати статтю "Як поверхня Землі нагрівається сонячними променями".
2. Відповіді на запитання.
— На які теплові пояси умовно поділяють поверхню Землі?
— Чому виникають теплові пояси на Землі?
— Чим теплові пояси Землі різняться між собою?
— У якому поясі найбідніша жива природа? Чому?
— Який рослинний і тваринний світ у жаркому поясі? Помірному? Чим відрізняються вони? Чому?
3. Розгадування кросворда.
1. Небесне світило, що рухається навколо Сонця і своєї осі. (Земля.)
2. Тепловий пояс Землі, де увесь час жарко і не буває зими. (Жаркий.)
3. Уявна лінія, що проходить через центр Землі та Північний і Південний полюси. (Вісь.)
4. Пора року. (Зима.)
5. Прилад, що використовується у досліді для пояснення зміни дня і ночі, пір року. (Телурій.)
6. Модель Землі. (Глобус.)
7. Час, за який Земля робить повний оберт навколо Сонця. (Рік.)
1—7. Лінія, що умовно поділяє на Північну і Південну півкулі. (Екватор.)
4. Робота у зошитах з друкованою основою, с. 20-21.
Читайте також: - I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|