Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. Осмислення учнями знань.

1. Робота з підручником.

Опрацювати статтю "Як поверхня Землі нагрівається сонячними променями".

2. Відповіді на запитання.

— На які теплові пояси умовно поділяють поверхню Землі?

— Чому виникають теплові пояси на Землі?

— Чим теплові пояси Землі різняться між собою?

— У якому поясі найбідніша жива природа? Чому?

— Який рослинний і тваринний світ у жаркому поясі? Помірному? Чим відрізняються вони? Чому?

3. Розгадування кросворда.

1. Небесне світило, що рухається навколо Сонця і своєї осі. (Земля.)

2. Тепловий пояс Землі, де увесь час жарко і не буває зими. (Жаркий.)

3. Уявна лінія, що проходить через центр Землі та Північний і Південний полюси. (Вісь.)

4. Пора року. (Зима.)

5. Прилад, що використовується у досліді для пояснення зміни дня і ночі, пір року. (Телурій.)

6. Модель Землі. (Глобус.)

7. Час, за який Земля робить повний оберт навколо Сонця. (Рік.)

1—7. Лінія, що умовно поділяє на Північну і Південну півкулі. (Екватор.)

4. Робота у зошитах з друкованою основою, с. 20-21.


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 2315

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу. | VI. Узагальнення та систематизація знань учнів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.