Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. Повідомлення теми і завдань уроку

I.Організаційна частина

1.Привітання

-Доброго дня,діти!Мене звати Еліна Едуардівна і сьогодні урок читання проведу у вас я!

2.Налаштуввання на граний настрій

-Який настрій у вас? Покажіть виразом обличчя. Усміхніться самі до себе, до мене, поділіться гарним настроєм з товаришами. За виразом обличчя я бачу, що з вами все гаразд. Я дуже хотіла б, аби такий настрій був у нас усіх до кінця уроку.

II.Актуалізація опорних знань

На дошці записані розділові знаки: . ! ? (потім зняти)

— Назвіть розділові знаки.

— Де вони ставляться?(в кінці речення)

Мама купила нову іграшку (.)

До якого уроку ви приготувалися (?)

Як гарно в лісі (!)

Дітям подарували багато іграшок ( . ! ? )

-Добре,молодці!

III. Повідомлення теми і завдань уроку

1.Кросворд/загадка

— Сьогодні ви ознайомитесь із новим знаком, а його назву ви прочитаєте, розгадавши кросворд.(записує дитина у дошки)

 

1) Увесь колючий, непосидючий. Коли лякається, Клубочком згортається. (Їжак)

2) Гуркотить, стукотить, Немов сто коней біжить. (Поїзд)

3) Уночі гуляє, Вдень спочиває. Має круглі очі, Бачить серед ночі. (Сова)

4) Горить, палає, Втоми не знає. (Сонце)

5) Очима бачиш, руками не візьмеш. (Тінь)

6) Маленький, чепурненький, Крізь землю пройшов, Червону шапочку знайшов. (Гриб)

7) Сірий, зубастий, Полем гуляє, Звірів лякає. (Вовк)

8) Фіолетова, рожева, біла, синя Квітка ця. А яка вона духмяна, Як піднести до лиця. (Фіалка)

— Отже, сьогодні на уроці ми будемо читатим слова з апострофом. Апостроф – це такий знак, він є не в кожній мові. Який він, яку роль виконує у мові ми дізнаємося сьогодні на уроці!(на дошці великими літерами написано «Апостроф»


IV. Вивчення нового матеріалу

1.Ознайомлення з правилом

-Давайте розгадаємо загадки.

Може він порахувати,

Може він пісні співати,

Малювати і писати,

Помилки перевіряти.

Може він листа прийняти,

З другом швидко нас зв’язати,

Він багато чого може

І завжди нам допоможе! (комп’ютер )

-Давайте чітко вимовимо:комп’юютер.Тепер напишемо це слово на дошці і зробимо звукову модель.(викликаю до дошки). Якщо записують без апострофа,казати тільки що щось не так і виправити вже потім у всіх словах)

(так само з наступними словами)

Круглий, гарний і легенький,
Високо літає.
Йому діти дуже раді,
Бо ним кожен грає.

А тепер розгадаємо ребуси

 

 

-Отже,давайте тепер все ж таки скажемо,що таке апостроф?(разом з дітьми приходжу до висновку і додаю схему до слова «Апостроф» )

-Отже,після яких приголосних вживається?(твердих чи м’яких?)

-Перед якими літерами?

2.Гра «Впіймай слово»

-Для того,щоб перевірити,як ви зрозуміли,ми пограємо в гру під назвою «Впіймай слово».Вам необхідно плеснути у долоні коли ви почуєте слово з апострофом. Але плескати треба не гучно,тихенько!

М’яч, буряк, п’ять, б’ють, бюро, пір’я, рядок,в’язка, зеленіє, пилюка, гадюка, м’ясо,під’їзд, яблуко, піріна, пір’їна, насіння, здоров’я, реп’ях, сімя,сім’я.

3.Ознайомлення з написанням апострофа

Я такий же, як знак розділовий,

І відомий шкільній дітворі.

Дуже схожий я на кому

І пишусь не внизу, а вгорі.

-Ось так пишеться апостроф: (я дописую на дошці у рядок розділових знаків) ’

4.Робота з підручником

Відкрийте сторінку 140 своїх підручників.

-Що зображено на малюнках?

(спочатку я читаю,потім по черзі)

-Прочитайте мені хором тільки ті слова,в яких один склад.

-А тепер тільки ті слова, в яких апостроф стоїть перед я.


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  9. III. підсумки уроку
  10. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  11. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  12. III. Підсумки уроку




Переглядів: 2253

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | V.Закріплення засвоєних знань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.093 сек.