-Прочитайте спочатку перший стовпчик,потім другий(третій).А потім з’єднайте .
1.Прочитати слова за схемою (на екрані)
-Прочитайте спочатку перший стовпчик,потім другий(третій).А потім з’єднайте .
,
з
в
Об їзд
Під
Від
2.Правильно зіставити першу частину з другою
,
реп ян
Бур ять
Пам ях
3. Підібрати 1,2 і 3 частину так,щоб утворилися слова)
2.Фізкультхвилинка
Трава низенька-низенька, ( Всі присіли) Дерева високі-високі.(Піднімають руки вгору) Вітер дерева колише-гойдає(Обертаються) То вліво, то вправо нахиляє (Нахил вправо, вліво) То вгору, то назад, (Потягуються вгору, назад) То вниз нагинає. (Нагинаються вперед) Птахи летять – відлітають, (Махають руками) А учні тихенько за парти сідають.(Всі сідають).
3.Робота з підручником
-Подивіться на ілюстрацію до вірша Надії Красоткіної.
-Що зображено на малюнку?
-Як ви вважаєте,яка це пора року?
-Що це-день чи ніч?
Я читаю вірш
-Про що був вірш? (про те,як сім*я зібралася разом щоб відпочити і послухати солов’я )
-А тепер прочитаєте вірш ви.(3 дитини по 4 рядка.після кожних 4 рядків запитання)
До перших 4:Про що говориться у цих рядках?Коли відбувалися події?Що зробило сонце?
До других 4:Про що йдеться у цих рядках?Коли сім*я зібралася разом?Навіщо вони зібрались?
До третіх 4 рядків:Про що говориться у цих рядках?Що робить сім*я?Що робить сузір’я?
-А чи відповідає малюнок тексту вірша?
-А ви зі своєю родиною часто збираєтесь разом?
-Назвіть мені всі слова, в яких є апостроф.(Піднімаючи руку!)
-А давайте ще раз скажемо,коли ж ставиться апостроф?(схема на дошці)
-А тепер я буду зачитувати початок реченя,вам необхідно знайти його і прочитати продовження. (Також піднявши руку).