Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V.Закріплення засвоєних знань

1.Вправи

-Зараз ми виконаємо кілька завдань

-Прочитайте спочатку перший стовпчик,потім другий(третій).А потім з’єднайте .

1.Прочитати слова за схемою (на екрані)

-Прочитайте спочатку перший стовпчик,потім другий(третій).А потім з’єднайте .

,
з

в

Об їзд

Під

Від

2.Правильно зіставити першу частину з другою

,
реп ян

Бур ять

Пам ях

3. Підібрати 1,2 і 3 частину так,щоб утворилися слова)

2.Фізкультхвилинка

Трава низенька-низенька, ( Всі присіли)
Дерева високі-високі.(Піднімають руки вгору)
Вітер дерева колише-гойдає(Обертаються)
То вліво, то вправо нахиляє (Нахил вправо, вліво)
То вгору, то назад, (Потягуються вгору, назад)
То вниз нагинає. (Нагинаються вперед)
Птахи летять – відлітають, (Махають руками)
А учні тихенько за парти сідають.(Всі сідають).

3.Робота з підручником

 

-Подивіться на ілюстрацію до вірша Надії Красоткіної.

-Що зображено на малюнку?

-Як ви вважаєте,яка це пора року?

-Що це-день чи ніч?

 

Я читаю вірш

-Про що був вірш? (про те,як сім*я зібралася разом щоб відпочити і послухати солов’я )

-А тепер прочитаєте вірш ви.(3 дитини по 4 рядка.після кожних 4 рядків запитання)

До перших 4:Про що говориться у цих рядках?Коли відбувалися події?Що зробило сонце?

До других 4:Про що йдеться у цих рядках?Коли сім*я зібралася разом?Навіщо вони зібрались?

До третіх 4 рядків:Про що говориться у цих рядках?Що робить сім*я?Що робить сузір’я?

-А чи відповідає малюнок тексту вірша?

-А ви зі своєю родиною часто збираєтесь разом?

 

-Назвіть мені всі слова, в яких є апостроф.(Піднімаючи руку!)

-А давайте ще раз скажемо,коли ж ставиться апостроф?(схема на дошці)

-А тепер я буду зачитувати початок реченя,вам необхідно знайти його і прочитати продовження. (Також піднявши руку).

 

 


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів




Переглядів: 604

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. Повідомлення теми і завдань уроку | VI. Підсумок уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.