Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Еталон відповіді: Е.

Завдання 2 (ІІ рівень складності)

Людина з'їла недостатньо термічно оброблену яловичу печінку, в якій була фасціола та її яйця. Наслідком цього може бути:

A. Захворювання людини фасціольозом;

B. Захворювання людини не відбудеться;

C. Яйця будуть транзитними і подальший розвиток їх не відбудеться;

D. А+ В + С;

E. В + С.

Еталон відповіді: Е.

 

Завдання 3 (ІІІ рівень складності)

Встановіть відповідність:

1. фасціольоз; а) овогельмінтоскопія фекалій;

2. парагонімоз; б) овогельмінтоскопія дуоденального вмісту;

3. дикроцеліоз; в) біопсія м’язів;

4. амебіаз; г) овогельмінтоскопія харкотиння;

5. токсоплазмоз; д) цистоскопія фекалій.

Еталон 3 – 1а, б; 2а, г; 3а, б; 4д, 5в.

Б. Задачі

Задача 1.

При ветеринарному огляді органів тварини був виявлений гельмінт, з такою будовою тіла: за черевним присоском розташовані два округлі сім’яника, а за ними – округлий яєчник. Трубчата, сильно звивиста матка, заповнена яйцями, займає задню частину тіла. Назвіть гельмінта, яким була уражена тварина. Дайте систематичне положення.

Еталон відповіді: тварина була уражена ланцетоподібним сисуном.

Царство - Тварини (Animalia)

Тип - Плоскі черви (Plathelminthes)

Клас - Сисуни (Trematodа)

Вид - Dicrocoelium lanceatum.

Задача 2.

Хворий К. з діагнозом фасціольозу скаржиться на різкі болі в животі, відчуття ядухи і затруднення дихання, підвищення температури до 37,4 – 37,6 °С, появу на шкірі висипань. Об’єктивно виявлено збільшену печінку.

а) Обґрунтуйте патогенну дію фасціоли, що зумовлює названу симптоматику.

б) Яким чином могло відбутися зараження пацієнта і якою стадією паразита?

в) Якими шляхами може попадати личинка в жовчні ходи печінки?

г) Як було доведено діагноз фасціольозу?

д) Чи реально ставити питання про девастацію збудника фасціольозу? Чому?

Еталон відповіді:

А) Вказана симптоматика обумовлена вираженою токсико-алергічною реакцією, особливо під час міграції в організмі людини.

Б) Інвазивною стадією є адолескарій, зараження яким відбувається при поїданні водяних рослин або вживанні немитих овочів чи фруктів.

В) Потрапивши через рот, личинкова стадія може мігрувати до свого остаточного місця локалізації – жовчних протоків печінки – двома шляхами: перший – крізь стінку кишківника личинки проникають у черевну порожнину, потім крізь капсулу печінки та її паренхіму до жовчних протоків; другий можливий шлях міграції – гематогенний, тобто системою ворітної вени.

Г) Діагноз ставиться на ранніх стадіях на основі серологічних реакцій, а на пізніх – на основі виявлення яєць при овоскопії фекалій або дуоденального вмісту.

Д) Питання про девастацію ставити нереально, оскільки паразит займає свою певну екологічну нішу, його життєвий цикл пов’язаний з природними хазяями, в яких паразит проходить певні стадії розвитку.

VII. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті:


Читайте також:

  1. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  2. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем
  3. Еталон відповіді - D
  4. Еталон відповіді : С.
  5. Еталон відповіді: C.
  6. Еталон відповіді: D.
  7. Еталон відповіді: а) Гострик (Enterobius vermicularis); б) ентеробіоз; в) Фекально-оральний, аутоінвазія, аутореінвазія; г) Нижній відділ тонкої та верхній відділ товстої кишки.
  8. Еталон відповіді: В.
  9. Еталон відповіді: Е.
  10. Еталони відповідей
  11. Еталони відповідей




Переглядів: 1173

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
В) Інструкції до самостійної навчально-дослідницької роботи. | А) Методика проведення заняття.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.