МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Еталон відповіді: Е.Завдання 2 (ІІ рівень складності) Людина з'їла недостатньо термічно оброблену яловичу печінку, в якій була фасціола та її яйця. Наслідком цього може бути: A. Захворювання людини фасціольозом; B. Захворювання людини не відбудеться; C. Яйця будуть транзитними і подальший розвиток їх не відбудеться; D. А+ В + С; E. В + С. Еталон відповіді: Е.
Завдання 3 (ІІІ рівень складності) Встановіть відповідність: 1. фасціольоз; а) овогельмінтоскопія фекалій; 2. парагонімоз; б) овогельмінтоскопія дуоденального вмісту; 3. дикроцеліоз; в) біопсія м’язів; 4. амебіаз; г) овогельмінтоскопія харкотиння; 5. токсоплазмоз; д) цистоскопія фекалій. Еталон 3 – 1а, б; 2а, г; 3а, б; 4д, 5в. Б. Задачі Задача 1. При ветеринарному огляді органів тварини був виявлений гельмінт, з такою будовою тіла: за черевним присоском розташовані два округлі сім’яника, а за ними – округлий яєчник. Трубчата, сильно звивиста матка, заповнена яйцями, займає задню частину тіла. Назвіть гельмінта, яким була уражена тварина. Дайте систематичне положення. Еталон відповіді: тварина була уражена ланцетоподібним сисуном. Царство - Тварини (Animalia) Тип - Плоскі черви (Plathelminthes) Клас - Сисуни (Trematodа) Вид - Dicrocoelium lanceatum. Задача 2. Хворий К. з діагнозом фасціольозу скаржиться на різкі болі в животі, відчуття ядухи і затруднення дихання, підвищення температури до 37,4 – 37,6 °С, появу на шкірі висипань. Об’єктивно виявлено збільшену печінку. а) Обґрунтуйте патогенну дію фасціоли, що зумовлює названу симптоматику. б) Яким чином могло відбутися зараження пацієнта і якою стадією паразита? в) Якими шляхами може попадати личинка в жовчні ходи печінки? г) Як було доведено діагноз фасціольозу? д) Чи реально ставити питання про девастацію збудника фасціольозу? Чому? Еталон відповіді: А) Вказана симптоматика обумовлена вираженою токсико-алергічною реакцією, особливо під час міграції в організмі людини. Б) Інвазивною стадією є адолескарій, зараження яким відбувається при поїданні водяних рослин або вживанні немитих овочів чи фруктів. В) Потрапивши через рот, личинкова стадія може мігрувати до свого остаточного місця локалізації – жовчних протоків печінки – двома шляхами: перший – крізь стінку кишківника личинки проникають у черевну порожнину, потім крізь капсулу печінки та її паренхіму до жовчних протоків; другий можливий шлях міграції – гематогенний, тобто системою ворітної вени. Г) Діагноз ставиться на ранніх стадіях на основі серологічних реакцій, а на пізніх – на основі виявлення яєць при овоскопії фекалій або дуоденального вмісту. Д) Питання про девастацію ставити нереально, оскільки паразит займає свою певну екологічну нішу, його життєвий цикл пов’язаний з природними хазяями, в яких паразит проходить певні стадії розвитку. VII. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті: Читайте також:
|
||||||||
|