Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Еталон відповіді: Е.

Завдання 3 (IIІ рівень складності)

Рибалка одного з населених пунктів, що знаходиться на березі Дніпра, має звичку годувати домашню кішку і собаку сирою рибою. Це є епідеміологічно небезпечним тому що:

A. Створюється загроза зараження людини від кішки інвазованої метацеркаріями опісторха;

B. Підтримується існування природного осередку опісторхозу;

C. Стає реальним зараження кішки опісторхозом;

D. А + В + С;

E. В + С;

Еталон відповіді: Е.

Б. Задачі

Задача 1.

У хворого К. відмічаються симптоми ураження сечостатевої системи: болі в області сечового міхура при сечовипусканні, кров в сечі. При мікроскопічному дослідженні осаду сечі виявлені яйця овальної форми, розміром 150х60 мкм, на одному з полюсів розташована шпичка. Який трематодоз можна запідозрити в даному випадку?

Еталон відповіді: шистосомоз сечостатевий.

 

Задача 2.

Хворий М. звернувся до лікаря зі скаргами на болі в області печінки, зниження апетиту, розлади травлення. Іноді відмічав пожовтіння склер. З анамнезу стало відомо, що пацієнт тривалий період проживав в районі річки Об та часто споживав в їжу солену та в’ялену рибу. При клінічному обстеженні виявлено збільшення печінки, при лабораторному дослідженні фекалій виявлені яйця невеликих розмірів, овально-витягнутої форми, дещо асиметричні, світло-жовтого кольору, майже безбарвні; на одному полюсі є кришечка, а на протилежному – горбок, розміри – 26 – 30 мкм.

а) Який гельмінтоз можна запідозрити?

б) Який паразит викликає дане захворювання? Вкажіть його морфологічні особливості.

в) Яким чином могло відбутись зараження хворого та яка стадія паразита є інвазивною для людини?

г) Як можна пов’язати симптоми хвороби та локалізацію паразита в організмі людини?

Еталон відповіді:

А) Опісторхоз

б) Сисун котячий (Opisthorchis felineus). Статевозріла особина має розміри 8 – 13 мм, два присоски, в задній частині тіла знаходяться два чотири- і п’ятилопатеві сім’яники, розділені вивідною протокою.

В) Зараження хворого відбулося при споживанні в їжу погано просоленої або в’яленої риби, в м’язах якої знаходились інвазивні стадії збудника – метацеркарії.

Г) В організмі людини паразит локалізується в протоках підшлункової залози та жовчних протоках печінки, часто викликаючи їх закупорку та запалення. Цим можна пояснити симптоми захворювання у даного пацієнта.

VII. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті:

а) Методика проведення заняття:

На початку заняття проводиться перевірка вихідного рівня знань студентів у вигляді тестового контролю та письмової відповіді на питання. Розглядаються теоретичні питання даної теми, в обговоренні якої беруть участь всі студенти під керівництвом викладача. Після чого студенти виконують самостійну навчально-дослідницьку роботу і вирішують індивідуальні ситуаційні задачі.

В кінці заняття проводиться перевірка кінцевого рівня знань студентів, аналіз результатів роботи з перевіркою протоколів і виставленням відповідної оцінки і балів.


Читайте також:

  1. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  2. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем
  3. Еталон відповіді - D
  4. Еталон відповіді : С.
  5. Еталон відповіді: C.
  6. Еталон відповіді: D.
  7. Еталон відповіді: а) Гострик (Enterobius vermicularis); б) ентеробіоз; в) Фекально-оральний, аутоінвазія, аутореінвазія; г) Нижній відділ тонкої та верхній відділ товстої кишки.
  8. Еталон відповіді: В.
  9. Еталон відповіді: Е.
  10. Еталони відповідей
  11. Еталони відповідей




Переглядів: 686

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
В) Інструкції до самостійної навчально-дослідницької роботи | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.