Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






В) Інструкції до самостійної навчально-дослідницької роботи

1. Розглянути під лупою, вивчити і замалювати тотальний мікропрепарат котячого сисуна. На малюнку позначити: ротовий і черевний присоски, глотку, гілки кишечника, яєчник, яйцепровід, жовтівники, матку, сім’яники, розміщені в задній частині тіла і розділені видільним каналом, сім’япроводи, сім’явипорскувальний канал.

2. Вивчити на постійному мікропрепараті під мікроскопом яйця котячого сисуна і замалювати їх. Яйце опісторха невеликих розмірів, овально-витягнутої форми, дещо асиметричне з гладенькою тонкою оболонкою, світло-жовтого кольору, майже безбарвне; на одному полюсі є невисока кришечка, на протилежному – добре помітний горбок. Розміри 26-30 мкм.

3. Користуючись ілюстративними матеріалами, вивчити морфо-анатомічну будову та діагностичні ознаки китайського сисуна, метагоніма, нанофієтеса і шистосом.

4. Схематично замалювати життєві цикли вказаних паразитів, відзначити в них остаточних і проміжних хазяїв, стадії розвитку і умови, в яких вони розвиваються.

5. За вказаною формою заповнити таблицю:

 

Таблиця № 7

Порівняльна характеристика сисунів

Назва паразита укр. і лат. мовами Статевозріла форма. Морфо-логічні та діагностичні ознаки Назва хвороби і географіч не поширен ня Шляхи проникнення та фактори передачі збудника Інвазійна стадія для людини, її місце знаход-ження Кінцевий хазяїн, локаліз. збудника Проміж хазяїн І і стадії розв. паразита в ньому Проміж хазяїн ІІ і стадії розв. паразита в ньому Лабор. діагн. Профі-лактика
                   

VI. Система навчаючих завдань

A. Тести

 

Завдання 1 (І рівень складності)

Яка стадія розвитку шистосом є інвазивною для остаточного хазяїна?

A. Церкарій;

B. Метацеркарій;

C. Адолескарій;

D. Маріта;

E. Мірацидій.

Еталон відповіді : А.

 

Завдання 2 (IІ рівень складності)

Діагностування найбільш поширених гельмінтозів в ранню або гостру фазу хвороби зазнає певних труднощів. Це пояснюється тим, що:

A. Найчастіше в перебігу хвороби відсутні характерні клінічні симптоми;

B. Пізня продукція яєць паразитами, а тому відсутність їх у випорожненнях людини;

C. Подібність клінічних симптомів з симптомами інфекційних хвороб;

D. Масовість захворювань;

E. Вірні усі варіанти.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  10. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  11. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 703

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Орієнтовна основа дії | Еталон відповіді: Е.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.