Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. Орієнтовна основа дії

 

Для досягнення цілей заняття необхідно засвоїти теоретичні питання по даній темі і виконати самостійну навчально-дослідницьку роботу.

а) Теоретичні питання для позааудиторного самостійного вивчення та обговорення на занятті.

1. Лямблія (Lamblia intestinalis): поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, лабораторна діагностика, профілактика лямбліозу.

2. Трихомонади (Trichomonas vaginalis, Trichomonas hominis, Trichomonas tenax): поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, лабораторна діагностика, профілактика сечостатевого трихомонадозу.

3. Лейшманії (Leishmania tropica minor, Leishmania tropica major, Leishmania donovani, Leishmania infantum): поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, лабораторна діагностика, профілактика шкірного (дерматотропного) та вісцеротропного лейшманіозів.

4. Трипаносоми (Trypanosoma cruzi, Trypanosoma gambiense, Trypanosoma rhodesiense): поширення, морфо­функціо­нальні особ­ливості, цикли розвитку, шляхи зараження, лабораторна діагностика, профілактика африканського та американського трипаносомозів.

б) Алгоритм самостійної навчально-дослідницької роботи:

1. Розглянути на постійному препараті трипаносом і замалювати їх.

2. Розглянути на постійному препараті лейшманій і замалювати їх.

3. Розглянути на постійному препараті вегетативну форму і цисту лямблії та замалювати їх.

4. Розглянути на постійному препараті піхвову трихомонаду і замалювати її.

5. Розв'язати декілька ситуаційних задач i скласти алгоритм: "Діагностика трипаносомозу, лейшманіозу, лямбліозу, трихомонозу" за умовами ситуаційних задач.

6. Скласти і замалювати цикли розвитку лейшманій, трипаносом, лямблій і трихомонад.

7. Заповнити таблицю

Таблиця №3


Читайте також:

  1. Nom. sing. Gen. sing. Основа
  2. V. Орієнтовна основа дії
  3. V. Орієнтовна основа дії
  4. V. Орієнтовна основа дії
  5. V. Орієнтовна основа дії
  6. V. Орієнтовна основа дії
  7. V. Орієнтовна основа дії
  8. V. Орієнтовна основа дії
  9. V. Орієнтовна основа дії
  10. V. Орієнтовна основа дії
  11. V. Орієнтовна основа дії




Переглядів: 778

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Саркомастігофора | Характеристика паразитичних джгутикових

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.