МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
V. Орієнтовна основа дії
Для досягнення цілей заняття необхідно засвоїти теоретичні питання по даній темі і виконати самостійну навчально-дослідницьку роботу. а) Теоретичні питання для позаурочного самостійного вивчення та обговорення на занятті 1. Характеристика типу Членистоногих. 2. Ракоподібні як проміжні хазяї гельмінтів. 3. Систематика і характеристика класу павукоподібних. 4. Особливості морфології, живлення та розмноження павукоподібних. 5. Отруйні павукоподібні (скорпіони, павуки). 6. Медичне значення кліщів як збудників хвороб та переносників збудників захворювань людини. Кліщі – мешканці житла людей та їх медичне значення: а) коростяний свербун (Sarcoptes scabiei): географія поширення, морфофункціональні особливості, цикли розвитку, шляхи зараження, лабораторна діагностика, профілактика корости; б) кліщі родини Ixodidae: географія поширення, морфофункціональні особливості, цикли розвитку, шляхи зараження, медичне значення, захист від кліщів; в) кліщі родини Argasidea: географія поширення, морфофункціональні особливості, цикли розвитку, шляхи зараження, медичне значення, захист від кліщів; г) кліщі родини Gamasidae: географія поширення, морфофункціональні особливості, цикли розвитку, шляхи зараження, медичне значення, захист від кліщів. 7. Видатні вчені-паразитологи: В.О.Догель, В.М.Беклемішев, Є.Н.Павловський, К.І.Скрябін, О.П.Маркевич, Л.В.Громашевський та ін. б) Алгоритм самостійної навчально-дослідницької роботи: 1. Використовуючи таблиці, вологі препарати та мікропрепарати, вивчити будову представників ракоподібних та павукоподібних. 2. Вивчити тотальні мікропрепарати імаго, личинки та німфи собачого кліща. 3. На мікропрепаратах вивчити будову ротових органів кліща, павука. 4. Замалювати самку і самця іксодових кліщів зі спинки. 5. Замалювати селищного кліща зі спинки. 6. Замалювати коростяного кліща. 7. Скласти цикли розвитку іксодового і аргасового кліщів і внести їх у протокол. 8. Розв'язати ситуаційну задачу з застосуванням представленого еталону. 9. Заповнити таблицю. Таблиця № 13 Читайте також:
|
||||||||
|