Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Заняття № 34

Тема: Клас Комахи (Insecta): двокрилі (Diptera) – переносники збудників та збудники хвороб людини

І. Актуальність теми.Велике медичне значення мають представники ряду дво­крилих. Серед них є кровосисні паразити, механічні та специфічні переносники збудників хвороб. Знати морфофізіологічні особливості та екологію представників двокрилих необхідно для профілактики пов'язаних з їхньою життєвою активністю захворювань, науково обґрунтованого розроблення заходів, які забезпечили б зниження чисельності представників, що мають негативний вплив на здоров'я i працездатність людини, не порушуючи природної рівноваги.

 

ІІ. Цілі навчання:

Загальна ціль - уміти:

1. Ідентифікувати за систематичними ознаками iмагo дво­крилих.

2. Ідентифікувати самців i самок комарів.

3. Розрізняти на препаратах яйця, личинки, лялечки, імаго двокрилих.

4.Обгрунтовувати заходи особистої та громадської профілактики хвороб, збудники яких переносяться двокрилими.

5. Робити попередній висновок щодо наявності паразитарних інвазій людини, пов’язаних з двокрилими та визначати заходи профілактики захворювань.

Конкретні цілі –уміти:

1. Інтерпретувати поняття про специфічних і механічних переносників збудни­ків інфекційних хвороб.

2. Порівняти значення членистоногих як збудників і переносників збудників інфекційних хвороб.

3. Співвідносити значення трансоваріальної та трансфузійної передачі збудників інфекційних хвороб із їхньою розповсюдженістю у популяціях людей.

4. Обґрунтувати приналежність паразитарних хвороб людини до групи трансмісивних і природноосередкових.

5. Трактувати біологічні принципи боротьби з трансмісивними та природноосередковими хворобами людини.

 

ІІІ. Забезпечення вихідного рівня знань-умінь

A. Література:


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 641

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
В) Зразки тестових завдань для перевірки кінцевого рівня знань | IV. Зміст навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.