МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ1. Поміркуйте над питанням: «Як можна захистити свої права?» 1) Запропонуйте свої варіанти відповіді. 2) Запишіть у зошит, які існують рівні захисту прав людини (приклади). 2. Визначте, у яких із запропонованих ситуацій має місце порушення прав людини: а) продавець у магазині «обважив» покупця; б) співробітник адміністрації міста образив громадянина, який прийшов на прийом; в) міліціонер під час затримання підозрюваного завдав йому тяжких тілесних ушкоджень, що не відповідали ступеню небезпеки з боку підозрюваного; г) брати побилися між собою і завдали каліцтва один одному; д) невідомі викрали з дачі майно; є) міліціонери затримали на вулиці підлітка і не повідомили його батьків про факт затримання; ж) у результаті сімейної сварки чоловік завдав пошкоджень дружині; з) Викладач на уроці назвав школяра «ідіотом»; и) хулігани відібрали на вулиці у дитини мобільний телефон. V. Домашнє завдання 1. Опрацювати відповідний матеріал підручника. 2. Складіть пам'ятку «Якщо ваші права порушені», позначте у ній, куди має звернутися людина, який існує порядок звернення, укажіть адреси та телефони, де громадянин може отримати захист. 2. Підготуйте листівки з інформацією з прав дитини. Тема 8. ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО ЗАНЯТТЯ 8 Поняття громадянського суспільства: суть, атрибути та функції Мета: Навчальна: · сприяти формуванню знань учнів про громадянське суспільство, його структуру і особливості функціонування в сучасній Україні; отримання нових знань під час розгляду проблеми з різних точок зору, вибору оптимальних шляхів її розв'язання. Розвиваюча: · сформувати вміння уважно слухати, осмислювати сказане викладачем та конспектувати аргументи під час лекції; навчити виділяти нові компоненти знань із теми, формувати вміння робити аналіз даного матеріалу. Виховна: · виховання відчуття причетності до історії своєї країни, поваги до державної влади, законів, Конституції України як Основного Закону держави; розвиток уміння вести дискусію, мати своє незалежне судження, аргументувати його, вміння вислухати опонента.
Тип ЗАНЯТТЯ:вивчення нового матеріалу. ХІД ЗАНЯТТЯ I. Організаційний момент ЗАНЯТТЯ II. Актуалізація опорних знань Перевірка домашнього завдання Декілька учнів зачитують свої пам'ятки «Якщо ваші права порушені». Повідомлення теми та мети ЗАНЯТТЯ. Читайте також:
|
||||||||
|