Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.

1. БЕСІДА.

1. Якого типу урок проведено?

2. Знання якої теми ми узагальнили , розширили, систематизували?

3. То що ж повинні знати студенти, завершивши вивчення цієї теми?

4. Що повинні вміти?

Учні педучилища повинні знати:

• мету і завдання уроків позакласного читання;

• форми керівництва позакласним читанням;

• систему навчання самостійному читанню;

• етапи навчання самостійного читання;

• нетрадиційні типи уроків позакласного читання.

Вміти:

• складати плани-конспекти уроків позакласного читання на будь-якому етапі;

• складати плани-конспекти уроків позакласного читання різних типів і проводити за
ними пробні уроки;

• добирати і використовувати засоби унаочнення уроків;

• пов'язувати уроки класного читання з позакласним читанням та життєвим досвідом
дітей;

• формувати вдумливо читача;

• орієнтуватися в літературі для дітей молодшого шкільного віку.

2. ОГЛЯД РЕКОМЕНДОВАНОЇ МЕТОДИЧНОЇ ЛІТЕРА ТУРИ. АДРЕСИ ПОЗИТИВНОГО ДОСВІДУ.

3. РОБОТА З РЕКОМЕНДОВАНОЮ МЕТОДИЧНОЮ ЛІТЕРА ТУРОЮ.

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

1. Повторити теоретичний матеріал.

2. Скласти конспекти (за опорними схемами).

3. Підготовити фрагмент нетрадиційного уроку
позакласного читання.

 

Структура уроку позакласного читання

ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП.

(Період навчання грамоти 15-20 хв. щотижня)

1. Коротка вступна бесіда (2-3 хв.)

2. Виразне читання твору вчителя (3-5 хв.)

3. Перевірка первинного сприйняття (1хв.)

4. Перечитування тексту учителем (3-5хв.)

5. Відтворення прослуханого (обговорення прочитаного) (4-6хв.)

6. Розгляд дитячої книжки (3-4хв.)

7. Рекомендації щодо читання вдома (1хв.)

ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП

(2 уроки на місяць по 40-45 хв.)

1. Коротка вступна бесіда.

2. Читання твору вчителем.

3. Колективний розгляд книжки.

4. Аналіз прочитаного (загальний).

5. Самостійний розгляд книжки.

6. Самостійне мовчазне (напівголосне) перечитування тексту.

7. Бесіда за змістом прочитаного.

8. Ознайомлення з тематично близькими творами.

9. Рекомендації щодо домашньої роботи.

ОСНОВНИЙ ЕТАП.

I. Робота з виставкою книг, підготовлених до уроку.

II. Бесіда про героїв прочитаних книг і їх авторів.

III. Доповнення, уточнення, розширення читацького досвіду у дітей учителем.

IV.Завдання додому.

 


Читайте також:

  1. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  2. III. Підсумок уроку.
  3. III. Підсумок уроку.
  4. III. Підсумок уроку.
  5. III. Підсумок уроку.
  6. III. Підсумок уроку.
  7. III. Підсумок уроку.
  8. III. Підсумок уроку.
  9. III. Підсумок уроку.
  10. III. Підсумок уроку.
  11. III. Підсумок уроку.
  12. III. Підсумок уроку.




Переглядів: 1089

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Бібліотечні уроки (повідомлення творчої групи). | МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ГРАМАТИКИ І ЛЕКСИКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.