Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Бібліотечні уроки (повідомлення творчої групи).

Чому з'явились бібліотечні уроки? Проблема дитячого читання багатоаспектна. Учителі початкових класів розуміють, що від них значною мірою залежить, чи стануть їх вихованці активними читачами, полюблять книжку, чи залишаться байдужими до літератури. Педагоги переконані, що бібліотека з її великим фондом літератури, довідково-бібліографічним апаратом допомагає виховувати в учнів потребу самостійно читати, розширює читацькі інтереси. Важливо сформувати у молодших школярів ставлення до бібліотеки як до невичерпного джерела інформації, фундаменту освіти і самоосвіти, осередку, де можна не лише поповнити знання, але й поспілкуватися чи посперечатися з однодумцями.

Ці завдання допомагають розв'язувати бібліотечні уроки.

Перегляд відеозапису фрагменту уроку позакласного читання (Робота з дитячою періодикою, аналіз).

Робота з виставкою дитячих газет, журналів.

ВИСНОВО ВИСНОВОК:таким чином, ми розглянули етапи уроків позакласного читання з огляду на сучасного школяра, розглянули типи уроків позакласного читання, завдання уроків позакласного читання, їх структуру; визначили основні вимоги до знань і вмінь учнів на кінець кожного року навчання.

Робота студентів з опорними конспектами.

6. Перегляд фрагменту уроку позакласного читання,
підготовленого студентами 32 групи (обговорення).

Повідомлення про дослідницьку роботу студентів.

Протягом навчального року на 111 курсі студенти виконують дослідницьку роботу, пишучи курсові роботи з методики навчання української мови. Як проходить ця робота? Що вже зроблено? (Повідомлення).

8. Огляд куточків позакласного читання,
конкурс створених власноручно дитячих
книжок
(кожна творча група презентує
своє видання).

Огляд списків рекомендованої літератури з позакласного читання для кожного етапу

(ВишневськаВ., Крива Т., ФесюкВ.)

Конкурс на кращу дитячу книгу, створену кожною творчою групою.


Читайте також:

  1. N Уроки класного читання
  2. Аплікація як вид образотворчої діяльності дошкільнят, його характеристика.
  3. Взаємозв'язок видів образотворчої діяльності
  4. ВИТОКИ ТА ДЖЕРЕЛА ТВОРЧОЇ НАСНАГИ ВАСИЛЯ СТУСА
  5. Глава 8. УРОКИ ЧТЕНИЯ В СОВРЕМЕННОЙ ШКОЛЕ
  6. Доповідь (повідомлення)
  7. Досвід творчої діяльності як компонент змісту навчання
  8. Досвід творчої діяльності як компонент змісту навчання.
  9. Завершення української національно-демократичної революції, її наслідки та уроки
  10. Інтегровані уроки
  11. Інтегровані уроки.




Переглядів: 805

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.