Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Чи вважаєте Ви себе добре інформованим щодо роботи місцевої державної школи?

Позитивну відповідь дало 73% респондентів.

Додаток 3.3.

ДАНІ П'ЯТОГО ОПИТУВАННЯ АМЕРИКАНСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ТОВАРИСТВА "ФІ ДЕЛЬТА КАППА" ЩОДО СТАВЛЕННЯ ВЧИТЕЛІВ ДО ДЕРЖАВНИХ ШКІЛ

(За матеріалами журналу "Фі Дельта Каппа", 1998)

Опитування було зроблене з метою порівняння оцінок діяльності державної школи громадськістю та вчителями цієї школи а також дослідження динаміки поглядів учителів на деякі проблеми, що тривалий час викликають занепокоєння. Участь у опитуванні була запропонована (шляхом надсилання лисгів-опитувальників) 4000 вчителів. Відповіді були отримані від 751 респондента (18,7%). Деяка інформація про вчителів, що прийняли участь в опитуванні:

* 76% з них - жінки. 24% - чоловіки; середній вік респондентів - 43,5 років;

< за расовими ознаками: 92,4% з них -білі; 6% - чорні; 4% - гавайсько-тихоатлантичного походження; 7% - індійці; 4% - вихідці з Азії; 5% - латиноамериканського походження;

* освітній рівень респондентів: бакалавр- 38%, майстер - 54%, спеціаліст - 6%, доктор - 2%;

* середній педагогічний стаж - 16,5 років;

« 50% респондентів - учителі початкової школи, 21% - молодшої середньої, 21% -старшої середньої, 1 % - інших рівнів освіти;

* за місцем розташування школи, в якій респонденти працюють: 10% - центр великих міст; 13% - місто; 28% - передмістя; 31% - невеликі містечка; 17% - сільська місцевість; 1% - інше.

!.Чи підтримуєте Ви дозвіл вибору приватної школи за рахунок громади:

\ Вчителі (%)

    Вчителі (%)   Громадськість (%)  
Так      
Пі   78,    
Не визначився      

 

Серед учителів, що мають дітей шкільного віку, позивну відповідь дали 17%, що не мають - 12%; з тих вчителів державної школи, чиї діти відвідують приватну чи конфесійну школи позитивну відповідь дало 34%.

2.а. Якщо б у Вас була можливість вибору будь-якої державної чи недержавної школи для Вашої дитини за громадський рахунок, який би вибір ви зробили?

Батьки дітей, що вчаться у державній школі надали перевагу:_

    Вчителі (%)   Громадськість %)  
Нинішня державна школа      
інша школа   '"30    
Не визначився      

 

2.б. Батьки, що віддали перевагу іншій школі, розподілилися у своєму подальшому виборі таким чином:

    Вчителі (%)   Громадськість %)  
Приватна школа      
Конфесійна школа      
Інша державна школа      
Не визначився      

 

Успіхи учнів у навчанні оцінюються у США балами: А,В, С, D, Fail. Якби такими ж балами оцінювали і діяльність школи, яку б Ви поставили оцінку державній школі?

    Вчителі •98(%)   Громада -98(%)   Вчителі '97(%)   Громада '97 (%) Вчителі •89 %) Громада -89 (%)   Вчителі 84 (%)   Громада 84 (%)  
А+В          
|а     10          
В     '36'   ^0     ^5     52    
С               ,27    
      і-6-            
Раіі           *        
Не знаю       *            
                     

* менш ніж 0,5%


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  10. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  11. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 457

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Іікій би школі Ви віддали перевагу - нинішній державній, приватній чи конфесійній, якби можна було оплачувати навчання в ній у формі державного ваучера. | Як би Ви оцінили діяльність тієї школи (державної), в якій Ви самі працюєте?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.