МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Як би Ви оцінили діяльність тієї школи (державної), в якій Ви самі працюєте?
* - менш ніж 0,5% Оцінка вчителями діяльності своєї школи є вищою за ту, що вони дають місцевим школам взагалі. Однак, тільки 51% вчителів міських шкіл оцінюють їх діяльність балами А та В, у той час як такі оцінки дають своїм закладам 85% вчителів шкіл, що розташовані у передмістях, 84% вчителів з шкіл, що розташовані у невеличких містечках, 80% вчителів сільських шкіл. Вищою є ця оцінка (як серед вчителів, так і серед громадськості) у порівнянні з тією, яку вони дають державній школі у загальнонаціональному масштабі. 5.Значна кількість американських шкіл відчувають в сучасних умовах дефіцит вчителів математики, природничих наук, технічних та професійно спрямованих дисциплін. Якщо б у Вашій школі була потреби в таких вчителях, чи підтримали б Ви ідею надання їм більш високої, аніж іншим вчителям, заробітної платні?
Предметом опитування у 1984 та 1989 роках ставала проблема залежності заробітної платні вчителя від якості його роботи. Ці опитування показали негативне ставлення вчительства до встановлення такої залежності у зв'язкузі складністю в оцінці якості педагогічної діяльності та моральною стороною проблеми. В ході реформи певні зміни в характері оплати все-таки від булись. Наприклад, у штаті Кентуккі вчителі шкіл показники роботи яких є вищими за заплановані, отримують певну доплату (бонуси). Тобто, доплата відбувається не за індивідуальними, а за колективними показниками. Як наслідок такої практики ставлення вчительства до залежності платні від якості роботи дещо змінюється.
7. Протягом останніх 15 років ставилось запитання: чи відчуває Ваша школа труднощі у залученні до роботи висококваліфікованих вчителів? Якщо так, то коротко поясніть причини.
Серед причин труднощів були названі: низька заробітна платня (35%); умови праці, до яких, перш за все, віднесли погану учнівську дисципліну (17%); відсутність підтримки з боку адміністрації, місцевої громади та батьків (15%); низька якість керівництва школою (9%); занадто велике навантаження (6%); віднайдення кращої кар'єрної перспективи (5%); відсутність поваги (3%); розчарування у роботі (2%).
8. Чи вважаєте Ви необхідним внесення поправок до Конституції США з питання дозволу молитов у державній школі?
Більш прихильно до читання молитов у школі ставляться вчителі з Півдня -79%; на Заході до цього питання ставляться значно більш стримано - 42% вчителів підтримали такі пропозиції. На Сході та Середньому Заході ситуація приблизно однакова: відповідно 55% та 58%. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|