МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Які проблеми є найбільш актуальними для сучасної державної американської школи? _______________________
Точка зору на пріоритетність проблем відрізняється у вчителів таким чийому У школах, що розташовані: - в центрі великих міст: дисципліна, наркотики, бійки, банди, підліткова вагітність; - у містах проблеми дисципліни, бійок, банд є більш серйозними, ніж у передмістях, маленьких містах тау сільській місцевості; - у сільських школах проблема паління вважається більш актуальною, ніж у інших місцевостях, 10. Проблема диференціації учнів залежно від успіхів у навчанні є актуальною для державної школи. Перша відповідь учителів на запитання: ''Чи необхідно погановсгигаючих учнів навчати у спеціальних класах?" звучала так: "Залежить від багатьох обставин". Такими обставинами вважаються: причини поганої успішності, що залежать власне від дитини; кількість учнів у класі, характер індивідуальної роботи з учнем. На поставлене запитання були дані такі відповіді:
11. У ході реформування освітньої системи активно піднімається питання партнерства державної школи з батьками, громадою. У яких формах контакти школи з громадськістю здійснюються найбільш ефективно?
Як бачимо, вчителі та громадськість віддають перевагу традиційним формам спілкування. Вчителі дотримуються у більшості своїй точки зору, що ці форми є "достатньо ефективними", в той час як представники громадськості вважають їх "дуже ефективними". Учителі центральних міських шкіл більше вірять у ефективність дискусійних груп з участю громадськості, ніж інші групи вчителів; учителі з сільських районів з меншим ентузіазмом ставляться до всіх форм спілкування, окрім шкільної преси та шкільних "'гарячих ліній" зв'язку. 12. Проблеми змісту освіти в умовах її глибокої диференціації залежно від життєвих перспектив учнів протягом тривалого часу є предметом розгляду. Опитування включило два запитання з цього приводу: я). Перевагу яким навчальним предметам слід видавати учням, то планують вступати до коледжу?
Б) Перевагу яким навчальним предметам слід віддавати учням, що не планують вступати до коледжу?
НІМЕЧЧИНА. ДЕЯКІ ВИДИ ОСВІТНЬОЇ СТАТИСТИКИ ДЕРЖАВНІ ВИТРАТИ НІМЕЧЧИНИ НА ОСВІТУ У 1997 РОЦІ (ЗА СЕКТОРАМИ) (у млн. німецьких марок)
Джерело: Grund- und Strukturdaten 1998/99
Витрати на освіту у 1997 році за секторами (як частка загальних витрат держави та частка ВНП)
Джерело: Grund- und Strukturdaten 1998/99
Витрати на освіту у 1997 році за секторами (відповідно до джерел фінансування)
Джерело: Grund- und Strukturdaten 1998/99 Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|