Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ОПИТУВАННЯ

ЗАВДАННЯ

ДИТЯЧА НАРОДНА НЕКАЗКОВА ПРОЗА

Записування страшилок

(СТРАШНІ ІСТОРІЇ, СТРАШИЛКИ)

1. Розкажіть страшні історії (страшилки), які ви знаєте.

2. Де й від кого ви їх почули? Хто вам їх розповідав?

3. Коли розповідаються страшилки? Навіщо?

4. Як розповідали страшилки (вранці, вдень,увечері, в гурті ровесників, старших дітей, дорослих)?

5. Де розповідаються страшилки (місце виконання)? Розкажіть, як ви відвідували страшні місця.

6. Чи вірите ви у справжність розказаних історій? Чому?

7. Як діти називають такі історії?

8. Чи розповідаєте зараз страшні історії/страшилки?

9. Чи знаєте ви страшні віршики? Розкажіть.

10. Чи чули ви страшні анекдоти? Розкажіть.

 

Фольклорний паспорт (вміщуємо після кожного запису від інформатора): повне прізвище, ім’я та по-батькові інформатора, його рік народження, адреса (місто/село, район, область). Інформація про записувача: повне прізвище, ім’я та по-батькові, студент...., дата і рік запису.

1. На кожну із вищезазначених тем здійснити по 5 і більше записів народних оповідей. Текст страшилки та вартісна інформація про її побутування оцінюється до 3-х балів (студентам української філології мінімум для заліку - 60 балів).

2. Можна зібрати старі фотографії ( кожна вартісна фотосвітлина оцінюється в 5 балів, але не повертається).

3. Бажано зібрати матеріали до музею рушника (експонати оцінюються в 5 – 20 балів, але не повертаються).

4. Оформити записи згідно до перерахованих вимог:

 

1. Перед етнографічною експедицією або опитуванням досконало ознайомитися із тематикою записів та методичкою й поста­вити мету, де і як будуть використані матеріали дослідження.

2. Знання предмету народознавчої розвідки, його термінології - не­обхідна умова результативного проведення дослідження. Отже, необхідно ознайомитися з темою “Дитячий фольклор”.

З. Домогтися успіху допоможе хоча б побіжне вивчення історії, традицій населеного пункту, способу життя його мешканців.

4. Бесіда проходитиме розкутіше, якщо привабиш до себе співрозмовника, чимось зацікавивши його, допоможеш йому по господарству.

5. На довіру до тебе, розкутість, гостинність з боку того, кого опитуєш, впливає зовнішній вигляд опитувача, манера його поведінки, скромність, ввічливість, витримка.

6. Дуже плідним для справи буває постійний контакт із інформатором протягом тривалого періоду (в ролі таких інформаторів часто можуть виступати рідні та їхні знайомі).

7. Людина почуває себе розкутіше, краще розкривається й охочіше відповідає на запитання, якщо її розповідь супроводжується переглядом сімейного фотоальбому або конкретною наочною роботою, пов'язаною з темою бесіди (переглядом зразків вишивки, народних виробів тощо).

8. Втамовуючи свою допитливість, не лінуйся відповідати па запитання співрозмовника, враховуй і його потребу в тій чи іншій інформації.

9. Опитувач повинен завжди мати при собі диктофон або ж папір і ручку / олівець - етногра­фічну інформацію з теми, що його цікавить, він може отримати там, де і не чекав на неї, від випадкового співрозмовника, біля магазину, в дорозі тощо.

10. Свої спостереження, відповіді на запитання намагайтеся записувати якнайповніше, розшифровуйте акуратно, розбірливо, не сподіваючись, що вдасться у подальшому все переписати. Не покладайтеся на пам'ять, навіть випадкові запи­си при першій зручній нагоді повинні бути як слід розшифровані й оформлені.

11. Для наукової цінності результати опитування потребують подальшого спеціального оформлення. Кожен фольклорний твір повинен супроводжуватися фольклорним паспортом за зразком:

 

Записано в селі _________ району____________________________

Області___________________________________________________

Записано зі слів______________________________________________

Вік___________________________ освіта ________________________

У даному населеному пункті проживає з__________________________

Опитування провів____________________________________________


Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  3. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  4. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  5. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  6. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  7. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  8. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.
  9. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.
  10. Березня 1991 р. — проведення референдуму щодо збереження СРСР.
  11. Бліц-опитування
  12. БУХГАЛТЕРСЬКІ ПРОВЕДЕННЯ З РОЗРАХУНКІВ ІЗ ПДВ




Переглядів: 743

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Міфологічна логіка страшилок | ОФОРМЛЕННЯ ЗАПИСУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.