МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ОФОРМЛЕННЯ ЗАПИСУЯК РОБИТИ ЗАПИС ПРАВИЛА ДОБОРУ ІНФОРМАТОРА Підпис Року 1. Інформатором може бути людина, старша 60-ти років, бажано опитувати старожилів села. Інформацію про старожилів можна одержати у Сільській раді. 2. Бажано, щоб інформатор був уродженцем села і його постійним мешканцем. 3. Інформатором може бути комунікативна людина, яка має добру пам'ять, оповідні та музичні здібності. 4. Краще робити запис від кількох інформаторів одночасно, якщо народне оповідання стосується відомої історичної події. 5. Якщо інформатор не дає докладної відповіді на поставлене запитання або взагалі не знає чи не пам'ятає про те, що його запитують, обов'язково зробити запис відповідей на ці питання від інших людей. Одинакові заперечні відповіді від кількох інформаторів дають підстави говорити про відсутність фольклорного явища, про яке запитується.
1. Запитання на теми, подані у питальнику, інформаторові слід задавати так, аби вони були доступними для його розуміння. При записуванні у своєму селі бажано послуговуватись місцевою говіркою. 2. Домагатися від інформаторів якомога детальнішої відповіді. 3. Записувати щонайбільшу кількість текстів усної народної творчості. 4. При аудіозаписі після розмови з кожним інформатором надиктувати на касету та зафіксувати на дискеті його паспорт. Особа, яка вела опитування, повинна вказати, де зроблений запис (село, район) і його дату (день, місяць і рік); прізвище, ім'я, по-батькові інформатора; рік народження; освіту (скільки класів і якої школи закінчив, або неписьменний). Якщо інформатор є вихідцем з іншої місцевості, обов'язково це вказати. 5. Дані про себе та інформатора надиктовуються за зразком: «Записано від Василини Іванівни Драчук, 1928 р. н., що проживає в с. Стеблеві Корсунь-Шевченківського району Черкаської області з народження. Записав(ла) Галина Мирончук студентка 1-А, 15 липня 2000р». 6. Якщо запис проводився від руки - писати чітким і виразним почерком, уникати закреслень. (Такі ж вимоги ставляться і до друку). 1. При розшифруванні слід відобразити особливості мовлення інформатора ("Що чую, те й пишу"). 2. Розповідь з оповідачем розшифрувати дослівно, незважаючи на те, що одна й та ж інформація може повторюватись. 3. Запитання друкувати з нового рядка, а відповідь після запитання — з абзацу. 4. У квадратних дужках записувати реакцію та поведінку інформатора при повідомленні тієї чи іншої інформації, н-д:[сміється], [задумався], [показує], [співає]. 5. Пауза у розмові позначається трьома крапками (...) 6. Після того, як розшифрована й надрукована розмова, видрукувати надиктований на плівці паспорт за таким зразком: Зап. Галина Мирончук від Василини Іванівни Драчук, 1928 р.н., що проживає в с.Стеблеві Корсунь-Шевченківського району Черкаської області в 2000р. 7. У чистовику записи згрупувати за темами, а не інформаторами. 7. Титульна сторінка папки країнознавчої практики оформляється за зразком титульної сторінки наукової роботи (курсової, кваліфікаційної, дипломної). Зразок див. на стенді біля кафедри української літератури та компаративістики.
ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПРАКТИКИ: Записи віддрукувати (до заліку допускається лише комп’ютерний набір + диск із аудіозаписом). Разом з віддрукованими матеріалами в папці здати керівнику диск із аудіозаписом та комп’ютерним набором фольклорних творів, записаний в системі Microsoft Word 2003, старі фотографії, по можливості, експонати до музею. Декілька разів перевірити, чи відкривається диск.
[1] Настрашка – за словником Б. Грінченка означає “устрашение”, а “зробити настрашку” означає злякати словами чи дією. Читайте також:
|
||||||||
|