Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Критерії оцінювання усного опитування з дисципліни

«Податкове право»

Оцінка 5 (відмінно)

 

Студент дає правильні відповіді на усні питання дисципліни «Податкове право», застосовуючи юридичну термінологію. Під час усної відповіді робить посилання на відповідні нормативно-правові акти (їх глави, розділи, статті, пункти тощо), правильно тлумачить юридичні поняття чи норми права, наводить приклади практичного застосування відповідних норм права. Вказує на додаткову літературу, яку він опрацьовував у процесі підготовки до заняття.

 

Оцінка 4 (добре)

 

Студент дає відповіді на усні питання, допускаючи при цьому незначні помилки. Під час усної відповіді застосовує юридичні терміни та посилається на норми відповідних правових актів, дає тлумачення їх змісту, але при цьому допускає певні неточності.

 

Оцінка 3 (задовільно)

Студент не вміє дати чіткої та однозначної відповіді на усне питання. Правильну відповідь на питання може дати тільки за допомогою викладача чи інших студентів, допускає помилки у знанні нормативно-правового матеріалу, не вміє дати тлумачення юридичних понять чи правових норм.

 

Оцінка 2 (незадовільно)

Студент не вміє дати відповіді на усне питання або відповідає не по суті поставленого питання, демонструє незнання юридичних понять чи норм права.

 

Критерії оцінювання тестових завдань

Тестові завдання з дисципліни «Податкове право» призначені для перевірки та закріплення теоретичних знань студентів спеціальності «Правознавство».

Тести складені згідно вимог навчальної програми курсу «Податкове право» та у відповідності до чинного законодавства України.

Завдання являють собою вибіркові тести І-го рівня до кожної теми, передбаченої навчальною програмою курсу «Податкове право». Вирішуючи тестові завдання, потрібно вибрати правильну відповідь. Оцінювання проводиться у процентному відношенні:

до 50% правильних відповідей - „2” (незадовільно);

51-70% - „3” (задовільно);

71-90% - „4” (добре);

91-100% - „5” (відмінно).

Тестування проводиться з використанням комп’ютерів або письмово.

 


Критерії оцінювання виконання практичних завдань з дисципліни «Податкове право»

Оцінка 5 (відмінно)

 

Студент правильно виконав завдання, демонструє знання нормативно-правових актів, навчальних посібників, підручників. Під час відповіді правильно тлумачить юридичні поняття чи норми права, наводить приклади практичного застосування відповідних норм податкового права, робить логічні висновки та узагальнення.

 


Читайте також:

  1. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  2. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  3. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  4. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  6. X. Оцінювання виробів та відбір їх на виставку.
  7. А) загальні критерії
  8. Алгебраїчні критерії стійкості
  9. Аналіз грошових коштів позичальника, їх оцінювання і прогнозування.
  10. Аналіз стану військової дисципліни
  11. Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.
  12. АНОТАЦІЯ ДИСЦИПЛІНИ




Переглядів: 550

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕТОДИЧНА рекомендація до СЕМІНАРСЬКОГО ЗАНЯТТЯ №7 | Оцінка 4 (добре)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.