IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
№
| Види навчальної діяльності
| Кількість балів
| Примітка
| мінімум
| максимум
| 1.
| Активність студентів на семінарських заняттях та їх самостійна робота
|
15***
|
| Види навчальної діяльності студента та критерії оцінювання його знань, умінь і навичок подані вище.
| 2.
| Участь у науково-студентській роботі
|
|
| Студент має підготувати та презентувати на гуртку наукову роботу
| 3.
| Виконання модульних завдань
|
|
|
|
| -1 модуль
|
|
| Модуль включає 5 завдань: теоретичне питання, два тести, дві вправи.Можливі оцінки завдань: 2;1;0. Обов’язковим є відповідь на теоретичне питання.
|
| -2 модуль
|
|
|
| -3 модуль
|
|
| 4.
| Разом поточний контроль
|
|
|
| 5.
| Іспит
|
|
| Іспит включає 5 питань: 3 – теоретичні, тест, вправу. Можливі оцінки теор. питання: 13;10;7; 0;. тест – 5; 0; вправа – 6; 5; 4; 0.
| 6.
| Всього
|
|
|
|
ЗМІСТ
1. Пояснювальна записка....................................................................................3
2. Тематичний план дисципліни........................................................................6
3. Лекції та семінарські заняття. Література....................................................7
4. Орієнтовані питання до іспиту....................................................................78
5. Порядок поточного та підсумкового контролю.........................................81
* для студентів, які не приймають участі у науково – студентській роботі – 15 балів.
** питання, в якій формі має проводитися іспит, вирішується кафедрою.
*** для студентів, які не приймають участі у науково – студентській роботі.
Читайте також: - D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
- I. Актуалізація знань учнів
- I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
- I. Контроль і закріплення знань учнів
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|