Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів

Види навчальної діяльності Кількість балів Примітка
мінімум максимум
1. Активність студентів на семінарських заняттях та їх самостійна робота 15*** Види навчальної діяльності студента та критерії оцінювання його знань, умінь і навичок подані вище.
2. Участь у науково-студентській роботі Студент має підготувати та презентувати на гуртку наукову роботу
3. Виконання модульних завдань      
  -1 модуль Модуль включає 5 завдань: теоретичне питання, два тести, дві вправи.Можливі оцінки завдань: 2;1;0. Обов’язковим є відповідь на теоретичне питання.
  -2 модуль
  -3 модуль
4. Разом поточний контроль  
5. Іспит Іспит включає 5 питань: 3 – теоретичні, тест, вправу. Можливі оцінки теор. питання: 13;10;7; 0;. тест – 5; 0; вправа – 6; 5; 4; 0.
6. Всього  

 

 

ЗМІСТ

1. Пояснювальна записка....................................................................................3

2. Тематичний план дисципліни........................................................................6

3. Лекції та семінарські заняття. Література....................................................7

4. Орієнтовані питання до іспиту....................................................................78

5. Порядок поточного та підсумкового контролю.........................................81

 


* для студентів, які не приймають участі у науково – студентській роботі – 15 балів.

** питання, в якій формі має проводитися іспит, вирішується кафедрою.

*** для студентів, які не приймають участі у науково – студентській роботі.


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. I. Актуалізація знань учнів
  3. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  4. I. Контроль і закріплення знань учнів
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  12. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів




Переглядів: 1057

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІ. Поточне оцінювання знань | Text Analysis

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.042 сек.