Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІ. Поточне оцінювання знань

1.1. Здача модульних завдань.

Модуль включає 5 завдань: теоретичне питання, два тести, дві вправи.

Максимальна оцінка знань одного модуля – 10 балів.

Максимальна оцінка одного завдання – 2 бали, значення можливих оцінок– 2;1;0.

Модуль не зараховується, якщо студент набрав < 5 балів.Обов’язковим для зарахування модуля є відповідь на теоретичне питання.

1.2.Активність студента в опануванні навчального матеріалу, якість та систематичність навчання. Мінімальна сума балів – 10*, максимальна – 15 балів.

 

Вид навчальної діяльності Кількість балів за одне виконання Необхідна кількість виконаної роботи Максимальна кількість балів
1.Відповідь на питання за викликом викладача 0, 1, 3
2. Відповідь на питання за власною ініціативою студента 0, 0,5, 2 1-2 рази
3. Доповнення відповіді, участь в дискусії 0, 0,5 Х Х
4. Розв’язування тестів, завдань та ін. 0, 0,5, 1 Х Х
5.Підготовка письмового реферату 0, 1, 3 Х
6.Підготовка та презентація реферату 0, 2, 4 Х
7.Підготовка фіксованого виступу 0, 0,5, 1 Х
8.Опрацювання літературних джерел   На всі заняття до 3
На окремі заняття 0,5
9.Ведення економічного словника   Постійно до 3
10.Опрацювання поточної економічної інформації   На всі заняття до 3
На окремі заняття 0,5

Оцінювання знань студентів з основ економічної теорії за окремими видими навчальної діяльності

 

 

1.3. Участь у науково-студентській роботі – 0; 5 балів.

Мінімальна кількість балів за виконання пунктів 1.2 – 1.3: – 15 балів, максимальна – 20.

Мінімальна кількість балів з поточного оцінювання з урахуванням виконання модульних завдань, яку має одержати студент – 30 балів, максимальна – 50.

 

 

ІІІ. Підсумковий контроль знань студентів у формі іспиту

Іспит здійснюється у письмовій (усній) формі**. Екзаменаційний білет включає 5 питань, з яких: 3 – теоретичні, 1 - тест, 1 - вправа. Перелік завдань, які виносяться на іспит, форма і зміст екзаменаційного білета затверджуються кафедрою.

Кожне із завдань оцінюється балами. Теоретичні питання: 13; 10; 7; 0. Оцінка якості виконання вправи: 6; 5; 4; 0. Оцінка теста – 5; 0 балів. Якщо студент набрав менше 30 балів, іспит не зараховується. Максимальна оцінка за іспит – 50 балів.

Виставлення оцінок за національною шкалою здійснюється за порядком перерахунку рейтингових показників нормованої 100-бальної університетської шкали оцінювання в традиційну 4-бальну шкалу, що рекомендується “Положенням про кредитно-модульну систему організації навчального процесу”, схваленим Вченою Радою НПУ імені М.П.Драгоманова (22.ХП.2005 р., протокол №5).

Знімаються бали: за невідвідування семінарських занять без поважних причин. Якщо студент пропустив більше 2-х занять, знімається 2 бали за кожне пропущене наступне заняття.

 

 


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 626

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ | IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.