Студент в основному правильно виконав завдання. Під час відповіді допускає незначні помилки у визначенні юридичних понять, знанні нормативно-правових актів. Висновки робить за допомогою викладача та інших студентів.
Оцінка 3 (задовільно)
Студент виконав завдання, проте недостатньо обґрунтовує хід його виконання. Допускає помилки у знанні нормативно-правового матеріалу, не вміє дати правильного тлумачення юридичних понять чи правових норм.
Оцінка 2 (незадовільно)
Студент не виконав або неправильно виконав завдання. Демонструє незнання юридичних понять чи норм права.
Критерії оцінювання комплексної контрольної роботи
5 „відмінно” – студент правильно і однозначно дає відповіді на теоретичні завдання, демонструє усесторонні знання, відповіді обґрунтовує правовими нормами. Застосування теоретичних знань і правових норм правильне і обґрунтоване.
Студент володіє глибокими і міцними знаннями, вільно висловлює власні судження і переконливо їх аргументує.
Студент самостійно вирішує певні юридичні ситуації, спираючись на правові знання.
4 „добре” – студент в основному правильно і однозначно дає відповіді на поставлені питання, демонструє глибокі теоретичні знання, відповіді обґрунтовує правовими нормами. Застосування теоретичних знань і норм права в основному правильне, але допускаються незначні неточності, які мають незначний вплив на правильність відповіді.
Студент володіє навчальним матеріалом і застосовує знання за аналогією; зіставляє, узагальнює, систематизує інформацію; складає найпростіші таблиці, схеми.
3 „задовільно” - студент в основному правильно і однозначно дає відповіді на поставлені питання, допускає незначні теоретичні неточності, відповіді на питання не обґрунтовує нормами права. Застосування теоретичних знань поверхневе, недостатньо обґрунтоване, називає окремі ознаки правових понять.
2 „незадовільно”– студент без логічної послідовності викладає матеріал, допускає значні помилки, демонструє незнання норм права або відповідає не по суті поставленого питання.
Студент дає визначення кількох термінів, вибирає правильний варіант відповіді з двох запропонованих (на рівні „так” – „ні”).