— Як гарно ви попрацювали. Подивіться, які чудові меблі у вас вийшли.
— Хто встигнув зробити декілька предметів меблів?
— На якому етапі роботи у вас виникли труднощі?
— Чи змогли ви їх подолати?
— Як ви прикрасили меблі?
— Чий виріб сподобався вам найбільше?
V. ПІДСУМОК УРОКУ
— Що таке макетування? Що ви виготовляли на уроці?
Урок _______ Дата _____
Тема: КОНСТРУЮВАННЯ З ПАПЕРУ.
ПРЯМЕ ПЛЕТІННЯ ЗІ СМУГ ПАПЕРУ. КИЛИМОК
Мета:вправляти учнів у прямому плетінні з паперу; ознайомити з відповідною термінологією;розвивати вміння складати план майбутньої роботи; формувати художньо-творчу особистість; розвивати спостережливість, увагу, просторову уяву; розширювати світогляд, учити працювати самостійно, створювати доброзичливу атмосферу співпраці в колективі, застосовувати отримані знання; виховувати інтерес до народної творчості, культури і традицій українського народу.
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Повідомлення теми та мети уроку
— Сьогодні на уроці ми працюємо з папером: будемо конструювати зі смужок паперу. Відгадайте, як називається техніка.(Плетіння)