Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ

— Як гарно ви попрацювали. Подивіться, які чудові меблі у вас вийшли.

— Хто встигнув зробити декілька предметів меблів?

— На якому етапі роботи у вас виникли труднощі?

— Чи змогли ви їх подолати?

— Як ви прикрасили меблі?

— Чий виріб сподобався вам найбільше?

V. ПІДСУМОК УРОКУ

— Що таке макетування? Що ви виготовляли на уроці?

 

Урок _______ Дата _____

Тема: КОНСТРУЮВАННЯ З ПАПЕРУ.

ПРЯМЕ ПЛЕТІННЯ ЗІ СМУГ ПАПЕРУ. КИЛИМОК

Мета:вправляти учнів у прямому плетінні з паперу; ознайомити з відповідною термінологією;розвивати вміння складати план майбутньої роботи; формувати художньо-творчу особистість; розвивати спостережливість, увагу, просторову уяву; розширювати світогляд, учити працювати самостійно, створювати доброзичливу атмосферу співпраці в колективі, застосовувати отримані знання; виховувати інтерес до народної творчості, культури і традицій українського народу.

Хід уроку

 

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Повідомлення теми та мети уроку

— Сьогодні на уроці ми працюємо з папером: будемо конструювати зі смужок паперу. Відгадайте, як називається техніка.(Плетіння)


Читайте також:

  1. X. Оцінювання виробів та відбір їх на виставку.
  2. А а) робітники
  3. А) Заробітна плата її форми та системи.
  4. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  5. Автоматизація проектних робіт
  6. Аналіз продуктивності праці й заробітної плати
  7. Аналіз сучасного стану зайнятості і безробіття в Україні.
  8. Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.
  9. Аналіз фонду заробітної плати.
  10. Аналіз якості продукції та робіт
  11. Антиінфляційна політика. Взаємозв’язок інфляції та безробіття.




Переглядів: 910

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розповідь учителя | Вступна бесіда

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.