Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вступна бесіда

— Діти, сьогодні я вас запрошую на ярмарок.

Шановні гості! Йдіть до нас на свято!

Сьогодні ярмарок — і тут всього багато!

Бо ж люди в нас такі талановиті,

А їх серця і чисті, і відкриті!

Вони для вас ці речі змайстрували,

Щоб ви раділи й дещо купували!

І щоб душею трохи збагатіли

Та і самі красу зробить схотілиі

Сьогодні ярмарок! Хай музика звучить!

Хай лине пісня — як без пісні жить?!

Хай виступлять артисти циркові,

Усім покажуть фокуси нові!

Хай всіх закрутить танець запальний

І жарт дотепний, анекдот новий!

Сьогодні ярмарок! І, як завжди ведеться.

Нехай він піснею і жартами почнеться!

— До речі, що таке ярмарок? (Базар, ринок, де продають різні товари.)

— На ярмарок люди з усіх кінців везли те, що виростили, змайстрували: вишили, намалювали, сплели та ін. Веселий ярмарок закликає! Всі на ярмарок!Тут справжні дива! Чарівні вироби з глини, шкіри, тканини, паперу,

вишиванки, шиття і плетиво, та ще всього стільки цікавого, що ні в казці сказати, ні пером описати, бо це ж — ярмарок! А ще на ньому — веселі пісні і гумор, танці та циркові номери, забави та анекдоти, бо це ж — ярмарок! Сюди прийдуть не тільки на людей подивитись, але й себе показати, повеселитися, дещо, можливо, й купити, а все продати! Щось цікаве побачити, з людьми поспілкуватися, смачненького чогось перехопити — на те він і ярмарок! Не дарма кажуть в народі: «Галас, як на ярмарку!»

— Діти, навіщо на уроці виникло це поняття? (Припущення учнів.)

— Люди здавна не тільки складали пісні, казки, але й творили щось власноруч. Багато народних промислів дійшли і до нашого часу. Ми теж багато чого вчимося і можемо представити свої вміння на ярмарку.

— А що ви могли б показати? (Діти перераховують можливі варіанти.)

— А я знаю ще одне заняття, яким люди займалися з давніх-давніх часів. Цю техніку ми і будемо опановувати сьогодні на уроці.

— Знайдіть ознаку, яка поєднує ці предмети: солом’яний капелюх, кошик, тин.

— Так, всі предмети виконані в техніці плетіння.

— Ми будемо працювати в цій техніці, нам належить ознайомитися з прямим плетінням, ми будемо плести зі смужок паперу.

— Який матеріал буде використаний у нашій роботі? (Кольоровий папір)

— Чи тільки кольоровий папір можна використовувати для цієї техніки?

(Газетний, журнальний, обгортковий, шпалерний)

— Що будемо виготовляти? (Килимок)

— Яку мету ви поставите перед собою на цей урок? (Навчитися виконувати пряме плетіння. Виготовити плетений килимок.)

— Розгляньте, будь ласка, зразки і спробуйте зрозуміти, як виконується пряме плетіння. (На дошці зразки плетіння.)

— Пряме плетіння — просте переплетення покладених між собою навхрест стрічок. Воно може бути виконане шаховим малюнком або фігурним.

— Як ви вважаєте, чому плетіння отримало такі назви? (Шаховий, тому що нагадує шахову дошку, а фігурний схоже на певну фігуру.)

— Візерунок можна плести в смузі, прямокутнику, квадраті. Якщо він повторюється — це називається орнамент. Ми вже працювали в такій техніці.


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. Бесіда за запитаннями.
  3. Бесіда захисника з підозрюваним(обвинуваченим).
  4. Бесіда.
  5. Бесіда.
  6. Бесіда.
  7. Бесіда.
  8. Бесіда.
  9. Бесіда.
  10. Бесіда.
  11. Бесіда.
  12. Бесіда.




Переглядів: 857

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ | Розповідь учителя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.037 сек.